Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker selv å få kort med en liten koselig tekst selv om det kanskje er ord og ting man har hørt før så er det noe med det å få det skriftlig, på en måte.
Den nye (halvt år sammen) kjæresten min har bursdag og jeg har ikke allverden med penger akkurat nå siden jeg er student men tenkte kjøpe noen småting jeg vet han liker og så legge ved et kort jeg skriver litt om hvor gla jeg er for at han er min osv. Men er det teit? Er det noe menn setter pris på i det hele tatt eller blir det bare kleint? 

Anonymkode: ce008...974

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker selv å få kort med en liten koselig tekst selv om det kanskje er ord og ting man har hørt før så er det noe med det å få det skriftlig, på en måte.
Den nye (halvt år sammen) kjæresten min har bursdag og jeg har ikke allverden med penger akkurat nå siden jeg er student men tenkte kjøpe noen småting jeg vet han liker og så legge ved et kort jeg skriver litt om hvor gla jeg er for at han er min osv. Men er det teit? Er det noe menn setter pris på i det hele tatt eller blir det bare kleint? 

Anonymkode: ce008...974

Er selv mann og synes ikke det er teit i det hele tatt. Få ett kort fra sin kjære med noen hyggelige ord ville jeg satt stor pris på. Jeg sier kjør på. 

Anonymkode: 4ebff...aa8

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe menn setter pris på i det hele tatt

Ja. Definitivt.

Skrevet

Det er bare hyggelig tenker jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Til jul og bursdager har jeg pleid å skrive brev i tillegg til gave til min eks. Han poengterte ofte hvor koselig han syntes det var, men menn er jo forskjellige og setter pris på ulike ting. 

Anonymkode: 5f0d0...ec2

Skrevet

Kjør på 😘 Veldig romantisk og koselig å få noe skriftlig. Jeg er dessverre nokså dårlig på å formulere meg i slike romantiske settinger, men setter veldig stor pris på å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...