Gå til innhold

Hvordan kvinnetype ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var/er lesbisk eller bifil; Hvordan kvinnetype ville du ha valgt utseendemessig?

Moro å se hvordan jenter andre jenter synes er de peneste ;)

Jeg er 100% heterofil, men hvis jeg var lesbisk/bifil så hadde jeg nok muligens falt for følgende kvinnetype:

Ei brunette med langt hår som var feminin, ei som ikke var altfor høy og stor, ei som hadde hatt glimt i øyet og var søt/pen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aner jeg virkelig ikke :o

klarer ikke forestille meg det engang...

*prøver hardt*

nei - går ikke.

Skrevet

Men du vet sikkert hvordan jenter du synest er penest utseendemessig? ;) Du bør ikke nødvendig måtte tenke deg at du skal måtte "velge" ;)

Skrevet

Tja, vet om noen jeg synes er pene, men det er ikke en spesiell type nei.

Gjest Embla s
Skrevet

Det er vanskelig å svare på egentlig. :tenker også hardt: Men det måtte jo være en kvinne som fasinerte meg, som jeg beundret på en eller annen måte, og som jeg i tillegg syntes var pen og søt og tiltalende.

Skrevet

Lange ben, fregner, smilehull, rank holdning, smittende latter, trygg på seg selv, feminin.

Ikke for mange smykker - absolutt ikke ring på tommelen eller piercing i bryn eller leppe, ikke laaange eller nedbitte negler eller avskallet neglelakk, ikke for parfymert, har ennå til gode å se en kvinnerumpe som er pen i string.

Hilsen Trille

Gjest egentlig heterofil...
Skrevet

Utseendemessig: Høy, veldig slank, men veltrent, naturlig brun hud (kanskje litt fregner), brunt eller svart hår (langt eller kort, alt etter formen på ansiktet), ikke for store bryster, ikke plattfot, fin holdning, pene tenner, alt i alt naturlig (ikke for jålete).

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg er 100% hetrofil, men jeg vet da hvilke kvinnetyper jeg synes er pene :-)

Har alltid drømt om enten å ha gylden hud, blondt hår og brune øyne, eller langt, krøllete rødt hår, fregner og knallgrønne øyne. Så det hadde sikkert blitt noe slikt noe.

Skrevet

Langt mørkt hår (helst svart). Middels store pupper og fyldige Angelina Joli lepper. Eh Trur jeg ville hatt ei prikk lik hu jeg :oops:

:hoho:

Skrevet

Enten tøff som Angelina Jolie eller søt som norske Dina.

Bilde: http://www.dinaweb.no/

Trenger ikke være syltynn eller veldig trent, men må ikke være overvektig.

Skrevet

Jeg er bifil, men har ingen spesiell type jente jeg tiltrekkes mest av.

Men er enig med Moonshadow selvfølgelig. Bustis er herlig hun! :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg er bifil, men har ingen spesiell type jente jeg tiltrekkes mest av.

Men er enig med Moonshadow selvfølgelig. Bustis er herlig hun! :sjarmor:

:Nikke:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg ville valgt noen som var söt og feminin, litt som meg selv, selvdiggeren. :ler:

Gjest Supergirl
Skrevet

Hun måtte ha vært søt, sjarmerende, morsom, litt sånn som hun ene i frustrerte fruer (glemt navnet..)hun som også har spilt i supermann.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Hun måtte ha vært søt, sjarmerende, morsom, litt sånn som hun ene i frustrerte fruer (glemt navnet..)hun som også har spilt i supermann.

Teri Hatcher

Skrevet

Teri Hatcher du tenker på Supergirl?

Og hvem i all verden er Bustis??

Gjest glamourgirl
Skrevet

Teri Hatcher spilte Lois Lane, ikke Supergirl, og spiller også i frustrerte fruer.

Ja hvem er Bustis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...