Medisinsk bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Del Skrevet 9. mars 2020 Har du opplevd/opplever du noe hyggelig med butikkansatte? Historier, opplevelser, og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. mars 2020 #2 Del Skrevet 9. mars 2020 Når den som satt i kassa slang seg på spøken mellom meg og forloveden og alle ender opp med å le seg forderva. Virker ikke som at denne ansatte trives så godt egt, men etter å ha ledd litt virka det som at han hadde det litt bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Overdrysser meg med vareprøver og masse hyggelig prat etter en god handel. Endret 10. mars 2020 av GjestSiden2006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg skulle kjøpe lakrisbåter, av en ren tilfeldighet oppdaget jeg at posen jeg tok hadde gått ut på dato, så jeg sjekket de andre i kartongen og det viste seg at alle hadde gått ut på dato! så jeg fant en butikkmedarbeider og spurte om jeg fikk lov å kjøpe dem til halv pris! Etter mye frem og tilbake fikk jeg ikke lov, det var noe med utløpsdatoen som var for gammel eller noe sånt, vi var i begynnelsen av mai og de hadde gått ut i slutten av mars! To dager senere kom hun ene jeg hadde snakket med etter meg mens jeg handlet og fortalte at hun hadde noe til meg fra butikksjefen, for butikksjefen hadde nemlig fått høre at det var jeg som fant kartongen, og hadde derfor bestemt seg for å gi meg fem av posene som plaster på såret siden jeg allerede hadde kjøpt poser fra samme kartong uken før 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 Lar meg kikke i fred og ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå