Gå til innhold

Hvor kjøpte du/dere kjøkken? Eller hvor tenker dere å kjøpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte du/dere kjøkken? Eller hvor tenker dere å kjøpe?
Skal bytte kjøkkenet, tips til hvor man kan se på kjøkken annet enn på Ikea. Gjerne kort leveringstid.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte på HTH forrige gang og kommer nok til å velge der denne gangen også. Smidig service og levering. God kvalitet på kjøkkenet. 

Anonymkode: 5b660...984

AnonymBruker
Skrevet

Strai kjøkken

Bilderesultater for strai kjøkken

Anonymkode: 471ab...1f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norema. Fornøyd med både kjøkken og service. 

Anonymkode: 649a6...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte på Ikea. Veldig fornøyd med Ikea sin service og med kjøkkenet, men bare bob-bob fornøyd med montera som monterte det. 

Anonymkode: 83def...54d

• Liker 2
Skrevet

Skal kjøpe på Ikea, er litt spent, men det sies at de er bra😋

Skrevet

Ikea. Er spå fornøyd 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Kvik. Det var et helvete. ALDRI IGJEN. 

Anonymkode: 5207e...198

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke svaret du vil ha, men har akkurat kjøpt og montert ikea kjøkken. Faktisk særlig fornøyd med hvitevarene (finsmakare).  Liker også at det er lav sokkel

Anonymkode: 7022e...801

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kvik. Det var et helvete. ALDRI IGJEN. 

Var det virkelig det? Vi har Kvik kjøkken, kjøpt i februar i fjor, og kunne ikke vært mer fornøyde. Skulle anbefale det da jeg synes kvalitet er bedre enn Ikea, men prisen er ikke så mye høyre.. som HTH eller andre dyrere kjøkken ville vært. 

Anonymkode: 516b0...78c

Skrevet

Kjøkkenet vi har nå er Ikea, og vi skal ha nytt til neste år. Jeg er ikke fristet til Ikea igjen. Jeg er ganske sikker på at de som satte dette inn vagte rimelige løsninger, men allikevel. Ett hvitt kjøkken fra 2008 som er helt gulnet, og hvor lamineringen av benken og flere av skuffene har løsnet og lagd sår. Jeg har malt over skapene og skuffene for å lysne det, men siden det er laminert er det bare en midlertidig fix. Jeg vil derfor spare til noe annet enn Ikea. En venninne har epoc, og det ble kjempefint. 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2020 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Var det virkelig det? Vi har Kvik kjøkken, kjøpt i februar i fjor, og kunne ikke vært mer fornøyde. Skulle anbefale det da jeg synes kvalitet er bedre enn Ikea, men prisen er ikke så mye høyre.. som HTH eller andre dyrere kjøkken ville vært. 

De leverte feil, var feil på tegningene, masse forsinkelser, hadde glemt å bestille alt, og bruksanvisninger var ubrukelige... levde uten kjøkken i mange måneder. 

Skrevet

IKEA. Superfornøyd. De er blitt mye penere og bedre siden oppdateringen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IKEA. Har ikke kommet oss skikkelig inn i bruken av det enda, men fikk skadet platetopp og flere fronter var feil. Montera brukte flere dager lenger enn beregnet, og når de ikke rakk å fullføre tok det veldig lang tid før de i det hele tatt ga et estimat for når de kunne fullføre (skjønner at det avhenger av leveransene til IKEA, men de kan hvertfall gi et tentativt overslag).

Anonymkode: d3d7a...ad4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

De leverte feil, var feil på tegningene, masse forsinkelser, hadde glemt å bestille alt, og bruksanvisninger var ubrukelige... levde uten kjøkken i mange måneder. 

Beklager, og tror dere måtte være uheldige med deres konsulent, men har ikke dere selv gått gjennom alle tegninger og bestillingsliste ? Altså, hvis det manglet deler som gjorde kjøkkenet ubrukelig. Vi har også glemt noen små detaljer (matter og innsats til skuff, blan annet), men kjøkkenet var fult fungerende rett etter montering. Hva med selve Kvik da, kvalitet på kjøkken, både fronter, benkeplate, og løsninger, er dere fornøyde med det? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, og tror dere måtte være uheldige med deres konsulent, men har ikke dere selv gått gjennom alle tegninger og bestillingsliste ? Altså, hvis det manglet deler som gjorde kjøkkenet ubrukelig. Vi har også glemt noen små detaljer (matter og innsats til skuff, blan annet), men kjøkkenet var fult fungerende rett etter montering. Hva med selve Kvik da, kvalitet på kjøkken, både fronter, benkeplate, og løsninger, er dere fornøyde med det? 

Selvfølgelig gikk vi igjennom tegninger, men helt umulig for oss å vite at det mangler noen beslag mellom to dører eller at det ikke vil bli mulig å åpne kjøleskapsdøren helt opp når konsulenten tegner feil bredde på ting... gikk jo ikke akkurat rundt og kontrollmålte foringer i butikken heller. Så på tegningene så det veldig bra ut...

Og navn på pakkelisten er jo helt på trynet. "Pose til ovnslist " som har null og niks med ovn å gjøre. Lurer fremdeles på den der. Fikk feil oppvaskmaskin, bestilte en type, fikk beskjed om at jeg måtte få en annen, og endte opp med en tredje type (ikke samme merke en gang). Da var jeg så lei av surr at jeg bare beholdt den jeg fikk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...