Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bor/har bodd der, og vet litt om dette?

Har lenge fundert på om jeg kanskje skal flytte dit, men vet egentlig ganske lite om stede. Kjenner ingen som bor eller har bodd der. Ser ut som det er ca 20 tusen folk som bor der, så det er på størrelsen med byen jeg bor i nå. Men er det vanskelig å få jobb der? Er vernepleier.

Anonymkode: dd93a...573

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som bor/har bodd der, og vet litt om dette?

Har lenge fundert på om jeg kanskje skal flytte dit, men vet egentlig ganske lite om stede. Kjenner ingen som bor eller har bodd der. Ser ut som det er ca 20 tusen folk som bor der, så det er på størrelsen med byen jeg bor i nå. Men er det vanskelig å få jobb der? Er vernepleier.

Anonymkode: dd93a...573

Hei! Jeg er sykepleier som har bodd her i 30+ år, altså hele livet :)  Veldig godt arbeidsmarked for oss. Som du ser på kommunens hjemmeside så er det utlyst stilling for miljøterapeuter nå samt at det er superenkelt å få jobb på sykehjem/hjemmetjenesten. Veldig manko her nå, hvert fall for sykepleiere, men vernepleiere blir tatt inn ettersom at du jo har mulighet for å gjøre flere spl-oppgaver. 

Ellers så trives jeg veldig godt her. Det er en fin plass, perfekt størrelse. Enkelt å komme seg til Oslo/Trondheim osv. om man skulle ønske det. Fine turområder og helt ok uteliv og shopping. Som alle andre plasser er det noe gjengete her, men jeg har fått flere gode venner i senere alder. Du er veldig velkommen! Dette er en fantastisk plass å etablere seg på. Bare spør om det er noe mer du lurer på :)

Anonymkode: 980b1...800

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...