AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg er så forbanna, føler meg lurt og sviket Har data en kar nå flere ganger, han har vært helt topp, og jeg så så fram til endelig å ha sex med han!!! Så har han en micropenis, jeg ble så skuffet at han skjønte det, han sa at den var 13 cm, men det er jo micro :(:( Den var jo kortere en lillefingeren min. Jeg var skeptisk til at han var så snill og omtenksom, og problemet er at slike menn har micro peniser.... En ting skal badboys ha, dem har kølle som står i stil med personligheten. Fan altså!!! 🤮🤮 Anonymkode: ae0cc...720 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Du har lang lillefinger... Anonymkode: c6f6e...52b 41
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Snill og omtenksom = Lien penis? dummeste jeg har hørt. Anonymkode: e7ae7...da6 26
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Hva gjør det om han har micro? Er jo greit å varme middagsrester i den....
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Du har en lillefinger som er over 13 cm lang. Jeg vet ikke hvorfor men jeg har en følelse at du lyver og at dette bare er er tulle innlegg. 37
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Han må ha vært temmelig bra hvis det er såpass vanskelig å akseptere at bruddet kan ha noe med deg å gjøre. Anonymkode: 0bf53...692 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Mannen min er snill som et lam. Omtenksom langt forbi hva noen kan forvente, ikke et spekk av vondt i han. Så se for deg det sjokket jeg fikk da mannen dro ned buksen og 19 cm møtte meg!! Nei, seriøst, jeg var ikke sjokka. Og hadde det vært 13 cm så hadde jeg fint kunne leve med det også. Håper han treffer en skjønn og god jente som vet å sette pris på han i sin helhet. Anonymkode: 9bc1b...e83 13
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 10 minutter siden, Luna Llena skrev: Hva gjør det om han har micro? Er jo greit å varme middagsrester i den.... Tenker jeg også egentlig. Heller micro enn ingen micro. Anonymkode: 9bc1b...e83 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 19 cm møtte meg!! Ja men du fikk en normal penis. Skal love deg du også hadde blitt skuffet Det er akkurat som om man går til butikken for å kjøpe en vare, også er den ødelagt og du får ikke byttet den inn. Sånn føler jeg meg, og jeg er så forbanna på han at han lurte meg. Han kunne sagt det synes jeg Anonymkode: ae0cc...720 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 Jeg skjønner at du ble skuffet. Jeg hadde nok selv blitt skuffet hvis en jeg virkelig likte og som jeg tenkte kunne være drømmemannen hadde hatt micro penis. Anonymkode: a027b...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men du fikk en normal penis. Skal love deg du også hadde blitt skuffet Det er akkurat som om man går til butikken for å kjøpe en vare, også er den ødelagt og du får ikke byttet den inn. Sånn føler jeg meg, og jeg er så forbanna på han at han lurte meg. Han kunne sagt det synes jeg Anonymkode: ae0cc...720 Hva er cup størrelsen din da? Og henger de indre kjønnsleppene dine utenfor de ytre? Håper du var ærlig med han før du hoppet til køys med han. Anonymkode: 9bc1b...e83 30
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er cup størrelsen din da? Og henger de indre kjønnsleppene dine utenfor de ytre? Håper du var ærlig med han før du hoppet til køys med han. Fordelen til oss damer er at det ikke har noe å si liten penis kjenner jeg ikke Anonymkode: ae0cc...720 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordelen til oss damer er at det ikke har noe å si liten penis kjenner jeg ikke Anonymkode: ae0cc...720 Hvis du ikke kjenner en penis på 13 cm har nok du et større problem enn ham nedentil og burde informert ham om dette på forhånd 🤭 Anonymkode: c6f6e...52b 34
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordelen til oss damer er at det ikke har noe å si liten penis kjenner jeg ikke Anonymkode: ae0cc...720 Joda, de indre kjønnsleppene kan være uappetittelig og de små brystene kan det hende han ikke kjenner i hånden. Anonymkode: 9bc1b...e83 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 Jeg tror kanskje folk missforstår her. Han SIER at den er 13 cm, men den er egentlig mindre enn en lillefinger? Jeg ville nok prøvd å ha sex med han, prøve andre ting. Kan hende han er bra i senga selv om han har liten penis fordi han fokuserer på å tilfredsstille deg på andre måter. Anonymkode: c7c42...831 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 56 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Du har en lillefinger som er over 13 cm lang. Jeg vet ikke hvorfor men jeg har en følelse at du lyver og at dette bare er er tulle innlegg. Jeg og, også ønsker jeg egentlig at ts poster et bilde av hånden sin, den må i alle fall være veldig unik og ulikt alt annet jeg har sett! Anonymkode: d13c2...82c 8
Morten1 Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er så forbanna, føler meg lurt og sviket Har data en kar nå flere ganger, han har vært helt topp, og jeg så så fram til endelig å ha sex med han!!! Så har han en micropenis, jeg ble så skuffet at han skjønte det, han sa at den var 13 cm, men det er jo micro :(:( Den var jo kortere en lillefingeren min. Jeg var skeptisk til at han var så snill og omtenksom, og problemet er at slike menn har micro peniser.... En ting skal badboys ha, dem har kølle som står i stil med personligheten. Fan altså!!! 🤮🤮 Anonymkode: ae0cc...720 Lurt og sviktet? Hva mener du han skulle ha gjort da? Sydd på en annen? 13cm er 2cm kortere enn gjennomsniittet så micro er den nok ikke. At du har en lillefinger på 13cm har jeg ikke noe tro på. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 Sier hun ikke at han løy om at den var 13 cm da? synes dere har noen merkelige tolkninger.. Anonymkode: c7c42...831 11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 3 minutter siden, Morten1 skrev: 13cm er 2cm kortere enn gjennomsniittet så micro er den nok ikke. At du har en lillefinger på 13cm har jeg ikke noe tro på. En gj penis for penetrering er 18 cm min venn Anonymkode: ae0cc...720
Morten1 Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: En gj penis for penetrering er 18 cm min venn Anonymkode: ae0cc...720 Ok, skjønner ikke helt hva det har med det jeg skrev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå