Gjest tulleberta Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Elskeren min hadde møtt en jente på byen forrige helg og de har vært på en date etter dette. Så nå er det over for elsker forholdet vårt. Iallefall inntil han vet om det blir noe mer med henne. Er det riktig av meg å føle meg sjalu? Lei meg? føler det på enmåte som et tap. Merkelig egentlig fordi vi var jo kun elskere.
Gjest Embla s Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Hvis du føler deg sjalu og lei deg, så er det vel liten vits i å spørre deg selv om det er riktig av deg eller ikke? Selv om dere ikke var kjærester, spilte han jo en rolle i livet ditt som han ikke kan oppfylle lenger, så jeg skjønner i allefall godt at du opplever dette som et tap.
Gjest tuilipan Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Så jævla kjip,da. Veit åssen det er. Gutten jeg hadde meg med, dumpa meg. Ja, vi var ji ikke sammen, men det var ltriste greier fordi om. Siden den gang har jeg aldri hatt slike forhold igjen, fordi det koster mer enn det gir- og det er alltid en som legger noe mer i det. Men uansett om elskeren din vil ha deg tilbake, tenk deg godt om! Hvorfor ikke ta en gutt som vil ha hele deg. ____________________________________________ Du kan ta meg på mye, men ikke på ordet...heheheheh
Gjest Ro deg ned Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Kuk kan du få deg hvor som helst! Bare du ikke ser helt for jævlig ut så kan du få nesten hvem som helst. Og har du ferdighetene i senga inntakt, så blir det mer enn bare en gang.
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Det er derfor det er viktig å holde en viss avstand i et elskerforhold. Gjerne to elskere på en gang. Da gjør det ikke så mye om den ene forsvinner. Og aldri, aldri inngå et elskerforhold hvis du har et håp om noe mer.
Gjest utenelskernå Skrevet 17. juni 2005 #7 Skrevet 17. juni 2005 Jaaa, jeg har opplevd det samme, da.. tror jeg! Min elsker har plutselig blitt så fraværende. Han ringer, og sier "ja, nå må vi snart avtale noe igjen", og slikt (JEG maser ikke mer) men rett etterpå sier han at han har det så travelt for tida. Denne travelheten har vart i over to måneder nå. Jeg frykter at han har noe på gang med en annen jente, men ikke helt tør si det til meg. Synd, han var (er) en flott gutt. Og jeg kan ikke tenke meg til å gå tilbake til bare å være kompiser med ham igjen, uten sex, mens han har en annen dame :-( Enig med den personen over meg. TO elskere samtidig må være det beste. Så fokuserer man ikke alle følelsene på EN person og blir for knyttet til ham :-(
Gjest Gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #8 Skrevet 17. juni 2005 Det er derfor det er viktig å holde en viss avstand i et elskerforhold. Gjerne to elskere på en gang. Da gjør det ikke så mye om den ene forsvinner. Og aldri' date= aldri inngå et elskerforhold hvis du har et håp om noe mer. Dette er utrolig viktig. 2 på en gang er det beste, og er man forelsket i personen er det dømt til å mislykkes til slutt. Elskere blir "aldri" kjærester!
Gjest :) Skrevet 17. juni 2005 #9 Skrevet 17. juni 2005 Hmm.. Hvis du føler sånn her over at den du har platonisk sex med, da virker det vel som om du faktisk har noen følelser for denne personen.. Utover dette å være elskere. Er det i det hele tatt noe lurt å evt fortsett med han om han skulle ville det? Å få følelser for elskeren er ingen god idé. Før eller siden blir man såret. Pass på deg selv!
pussikatt Skrevet 17. juni 2005 #10 Skrevet 17. juni 2005 Jeg synes det er vanskelig å skille følelser og sex jeg da. Den jeg er intim med, vil jeg og som oftest utvikle følelser for. Når man har det hyggelig sammen, kan kommunisere, koser masse og har masse deilig sex, er det for meg vanskelig å unngå å utvikle følelser. Tror gutter har lettere for å skille mellom følelser og sex? Hva mener dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå