AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg jobber i en dagligvare butikk - jobber i nærområdet hvor jeg bor. Det er en jeg kjenner temmelig godt fra barneskole/ungdomskolen. Vi har alltid hatt en fin og god tone, en jeg hele tiden har syntes vært utrolig kjekk. De siste gangene han har kommet inn i butikken for å handle, har jeg blitt utrolig stresset! Jeg begynner å må "ta meg sammen" for å ikke få et nervøst sammenbrudd. Når han kommer til kassen blir jeg åpenbart rød, begynner å rødme. Hva skjer? Har jeg blitt forelsket i en mann jeg åpenbart egentlig alltid har kjent ? 😄😫 Vi har tidligere hatt en flørt og han har vist meg en lang øyekontakt/stirret lenge tidligere. Er det kjemien vår som gjør meg stresset? Anonymkode: 43ea7...f35
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Det kan være det du lister opp, men det kan også være at du føler deg underlegen ham. Hva mener du egentlig når du føler at du må ta deg sammen rundt ham? Anonymkode: c55eb...369
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være det du lister opp, men det kan også være at du føler deg underlegen ham. Hva mener du egentlig når du føler at du må ta deg sammen rundt ham? Anonymkode: c55eb...369 Jeg mener det at jeg blir skikkelig nervøs når jeg vet han er i butikken og skal betale. Jeg er utadvendt ellers og kjenner ikke på dennd følelsen rundt noen andre enn han. (Har ikke sosial angst.) Vi hadde en klassréunion for 2år siden. Da danset vi så og si hele kvelden og han ga meg fine komplimenter. Hvorfor blir jeg så nervøs rundt han, er livredd om han ser at jeg blir det. Kjennes nesten forelsket ut!😑 Fjortis følelse. Anonymkode: 43ea7...f35
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, Pia Sofia skrev: Så deilig, da! Sjekk han opp da, vel! Kan desv ikke det. Han er i et forhold. Ikke jeg😉 Men jeg klarer ikke å unngå de "blikkene" han har. Han ser kun meg i rommet, helt åpenbart at han liker meg. Men han er jo glad i dama si, så jeg skal absolutt ikke ødelegge det. Men blir så stresset rundt han! Jeg var forelsket i han da jeg var 10-11, så jeg har notert i dagboka mi at jeg 'elsket han såå høyt'. 😆 tenk hvis han var den jeg ei gang skulle fått. (Men alikavel aldri får.) Anonymkode: 43ea7...f35
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 14 timer siden, Pia Sofia skrev: Så deilig, da! Sjekk han opp da, vel! 🙏🙏 Anonymkode: 43ea7...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå