AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har vært arbeidsledig i 2 mnd nå og blitt påmeldt nav jobbklubb. (aldri vært arbeidsledig før). Står det varer i 2 mnd. Er dette daglig? Hvor mange timer? Noen ganger i uken? Har forøvrig en Fast stiling på 20% med varierende arbeidstid. Anonymkode: 8fa35...f67
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Dette er på fulltid hver dag. Du får fritak når du skal på jobb, for det er jo nettopp jobb som er målet med jobbklubb Anonymkode: a5c27...c1b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Ok. Men får man fritak de dagene man jobber. Jeg jobber forskjellige vakter. Noen fra 13-20, 13-18 aso, eller må man være på jobbklubb fram til man begynner på jobb. Blir veldig lange dager i så fall. Jobber lørdager også, men det teller kanskje ikke? Anonymkode: 8fa35...f67
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men får man fritak de dagene man jobber. Jeg jobber forskjellige vakter. Noen fra 13-20, 13-18 aso, eller må man være på jobbklubb fram til man begynner på jobb. Blir veldig lange dager i så fall. Jobber lørdager også, men det teller kanskje ikke? Anonymkode: 8fa35...f67 Du har en veileder på Nav som kan svare på disse spørsmålene. Når du logger inn på ditt nav (nav.no) så kan du gå til aktivitetsplanen din, og sende melding direkte til din veileder, så får du svar tilpasset akkurat deg og din situasjon. Bruk den funksjonen! Anonymkode: 1803f...b98 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå