AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg tok en prøve, tror jeg er 7 dager dpo. Brukte ettermiddagsurin. Fikk opp en svak strek på en billigtest fra ebay. Klarer ikke ta bilde av den da det ikke synes på bildene. Er en veldig tynn strek. Noen som har opplevd å få positiv etter bare 1 uke dpo med slike billigtester? Anonymkode: 9c084...6c0
Amatariel Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har ikke opplevd det selv, men har vært på prøverforum i mange år der flere har opplevd det - så det går an ja. Det tidligste jeg testet positiv var 9 dpo. Blir spennende å se i dagene fremover for deg da! Om du er gravid vil streken bli sterkere, men husk at den nødvendigvis ikke blir sterkere fra dag til dag. Kan være lik i morgen, før den plutselig er litt sterkere neste dag.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Amatariel skrev: Jeg har ikke opplevd det selv, men har vært på prøverforum i mange år der flere har opplevd det - så det går an ja. Det tidligste jeg testet positiv var 9 dpo. Blir spennende å se i dagene fremover for deg da! Om du er gravid vil streken bli sterkere, men husk at den nødvendigvis ikke blir sterkere fra dag til dag. Kan være lik i morgen, før den plutselig er litt sterkere neste dag. takk for svar Anonymkode: 9c084...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå