Gå til innhold

Hvordan er det å bo Fredrikstad? Kultur, natur osv. Er Fredrikstad bedre enn Moss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 992bf...ab7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye bra å gjøre i Moss nå. Sjekk ut "Det skjer i moss" eller "moss i sentrum" feks på facebook.

Anonymkode: 49d22...814

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint å bo i Fredrikstad. De har gjort en utrolig bra jobb med byutvikling de siste årene. Det er ganske aktivt kulturliv her. Både gjennom feks Litteraturhuset, men også andre mindre bedrifter og cafeer. Mange spennende arrangementer. Bra restauranter. Det er veldig flott om sommeren, og mange fine badesteder i nærheten av sentrum. Flere kule festivaler, som blant annet Månefestivalen og Idyll.

Det er også relativt kort vei til feks større byer som Oslo, Gøteborg osv. Kort vei til billig Sverigehandel for de som bryr seg om det. 

I tillegg er det flotte turområder rundt om i kommunen. Fine turmuligheter og naturopplevelser i Fredrikstad (og Østfold/Viken generelt). 

Jeg kjenner ikke særlig til Moss selv, men de jeg kjenner som bor der trives godt! Ser for meg at Moss også er en fin by å bo i. :) 

Anonymkode: e9ebc...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Moss er en flott by å bo i. Vi har massevis av fine turområder, både ved skog og vann. Kulturlivet er også meget bra. Flere handelsområder og mange fine boområder. 

Moss er sentralt og nær Oslo, men samtidig småbyfølelse. 

Utelivet er ikke det beste dog, hvis du er opptatt av det, men med massiv utbygging så vil nok det bli grunnlag for flere restauranter og kafeer. 

Å kjøpe bolig her er en sikker investering, da togutbygging vil gjøre der attraktivt for Oslofolk å kjøpe. 

Anonymkode: 14125...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...