AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Min mor og far har begge runde dager i år, og jeg lurer på om noen har noen gode ideer til gave? Jeg har egentlig tenkt å feire dem med å ta dem med ut på middag, men det var litt blandet suksess sist... de er nok mer kinarestaurant enn Michellin guide folk... Noen som har gjort noe som falt veldig i smak for sine foreldre? Jeg har begrenset budsjett ellers hadde jeg tatt dem med på reise, men noen som har gjort noe smart for folk som ikke er noe glad i fancy? (Min mor fikk gavekort på hudpleie som hun heller byttet i en veske...) Ikke drikker de heller så gode viner eller lignende treffer ikke.. Anonymkode: 42bb3...02c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Hvorfor ikke ta det med på kinarestaurant da, om det er det de liker? Prisen på gaven er jo ikke så viktig, det må jo ikke være stort og fancy fordi det er runde dager. Det viktigste er at mottakeren liker gaven, og er det et besøk på en kinarestaurant så ta de med på det☺️ Anonymkode: aef54...de1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå