AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har hatt flere kortere jobber i 20 årene, og mye lavlønnet. Mye utdanning og mye frilansing og lite muligheter å spare. Har dog nesten 500 000 i egenkapital, men eier ikke bolig. Nylig enslig og trist og lei. Nå er jeg i ferd med å miste jobben min som endelig var godt lønnet etter ny utdanning. Jeg er fortvilet. Ser for meg en kjip pensjonstilværelse.. Tror ikke jeg greier å få meg en like godt lønnet jobb i de neste årene. Anonymkode: 0e11e...397
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 50+ her, og har bare jobbet deltid. Jeg må stå i jobb ihvertfall til jeg blir 67 år, og jobber på gulvet i helsevesenet. Er altså lavtlønnet sliter. Begynner å merke at kroppen begynner å slite. Har også blitt psykisk syk i det siste og er derfor langtidssykemeldt. Det er ille å si det, men for min del så vil det lønne seg økonomisk og bli uføretrygdet før jeg blir pensjonist, så jeg har begynt å tenke i de baner nå som helsen har begynt å svikte. Så det er ikke bare du som har utsikter til en trasig pensjonisttilværelse. Anonymkode: 5af3a...63c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: 50+ her, og har bare jobbet deltid. Jeg må stå i jobb ihvertfall til jeg blir 67 år, og jobber på gulvet i helsevesenet. Er altså lavtlønnet sliter. Begynner å merke at kroppen begynner å slite. Har også blitt psykisk syk i det siste og er derfor langtidssykemeldt. Det er ille å si det, men for min del så vil det lønne seg økonomisk og bli uføretrygdet før jeg blir pensjonist, så jeg har begynt å tenke i de baner nå som helsen har begynt å svikte. Så det er ikke bare du som har utsikter til en trasig pensjonisttilværelse. Anonymkode: 5af3a...63c klem til deg. - ts. Anonymkode: 0e11e...397
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå er jeg i ferd med å miste jobben min som endelig var godt lønnet etter ny utdanning. Jeg er fortvilet. Ser for meg en kjip pensjonstilværelse.. Tror ikke jeg greier å få meg en like godt lønnet jobb i de neste årene. Anonymkode: 0e11e...397 Hvorfor kan du ikke få en like godt lønnet jobb igjen? Skjønner at du ikke har det lett. Er selv i en lignende situasjon, men jeg har aldri hatt en godt lønnet jobb. Anonymkode: 64baa...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå