Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt flere kortere jobber i 20 årene, og mye lavlønnet. Mye utdanning og mye frilansing og lite muligheter å spare. Har dog nesten 500 000 i egenkapital, men eier ikke bolig. Nylig enslig og trist og lei. 

Nå er jeg i ferd med å miste jobben min som endelig var godt lønnet etter ny utdanning. 

Jeg er fortvilet. Ser for meg en kjip pensjonstilværelse.. :( Tror ikke jeg greier å få meg en like godt lønnet jobb i de neste årene.

Anonymkode: 0e11e...397

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

50+ her, og har bare jobbet deltid. Jeg må stå i jobb ihvertfall til jeg blir 67 år, og jobber på gulvet i helsevesenet. Er altså lavtlønnet sliter. Begynner å merke at kroppen begynner å slite. Har også blitt psykisk syk i det siste og er derfor langtidssykemeldt.

Det er ille å si det, men for min del så vil det lønne seg økonomisk og bli uføretrygdet før jeg blir pensjonist, så jeg har begynt å tenke i de baner nå som helsen har begynt å svikte.

Så det er ikke bare du som har utsikter til en trasig pensjonisttilværelse. 

Anonymkode: 5af3a...63c

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50+ her, og har bare jobbet deltid. Jeg må stå i jobb ihvertfall til jeg blir 67 år, og jobber på gulvet i helsevesenet. Er altså lavtlønnet sliter. Begynner å merke at kroppen begynner å slite. Har også blitt psykisk syk i det siste og er derfor langtidssykemeldt.

Det er ille å si det, men for min del så vil det lønne seg økonomisk og bli uføretrygdet før jeg blir pensjonist, så jeg har begynt å tenke i de baner nå som helsen har begynt å svikte.

Så det er ikke bare du som har utsikter til en trasig pensjonisttilværelse. 

Anonymkode: 5af3a...63c

klem til deg. - ts.  

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg i ferd med å miste jobben min som endelig var godt lønnet etter ny utdanning. 

Jeg er fortvilet. Ser for meg en kjip pensjonstilværelse.. :( Tror ikke jeg greier å få meg en like godt lønnet jobb i de neste årene.

Hvorfor kan du ikke få en like godt lønnet jobb igjen?

Skjønner at du ikke har det lett. Er selv i en lignende situasjon, men jeg har aldri hatt en godt lønnet jobb. 

Anonymkode: 64baa...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...