AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Hei! Noen som har erfaringer med Juvederm Volite? Slik jeg har forstått det skal dette fungere som en skinbooster og gi mye fukt til ansiktet, og også fungere som en "svak" filler. Interessert i alle erfaringer! På forhånd takk for svar Anonymkode: f38a5...3fc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som har erfaringer med Juvederm Volite? Slik jeg har forstått det skal dette fungere som en skinbooster og gi mye fukt til ansiktet, og også fungere som en "svak" filler. Interessert i alle erfaringer! På forhånd takk for svar Anonymkode: f38a5...3fc Vurderer gjøre dette. Har sett mange før og etter bilder og det ser jo ut som man går fra "sliten og gusten" til fresh og jevnere i huden. Skulle tro det var tatt mini botox over hele ansiktet. Jeg har veldig lyst å gjøre dette. Er blitt eldre i huden av et samlivsbrudd og kunne trengt noe som gjorde meg fin igjen. Fukt er jo kjempe lurt og i og med at det også fungerer som filler over hele ansiktet så kunne jeg tenke meg dette. Hvor mye koster det det du vurderer det? Rundt 3000 her. Anonymkode: d84e6...dc2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 On 3/9/2020 at 6:53 PM, AnonymBruker said: Vurderer gjøre dette. Har sett mange før og etter bilder og det ser jo ut som man går fra "sliten og gusten" til fresh og jevnere i huden. Skulle tro det var tatt mini botox over hele ansiktet. Jeg har veldig lyst å gjøre dette. Er blitt eldre i huden av et samlivsbrudd og kunne trengt noe som gjorde meg fin igjen. Fukt er jo kjempe lurt og i og med at det også fungerer som filler over hele ansiktet så kunne jeg tenke meg dette. Hvor mye koster det det du vurderer det? Rundt 3000 her. Anonymkode: d84e6...dc2 Det er akkurat det jeg også tenker! Fukt og «mini-filler» høres liksom for godt ut til å være sant. Og jeg har mest at flere har dårlig erfaring med Restylane skinbooster (altså at de ikke merker forskjell), så jeg er egentlig veldig nysgjerrig på om Juvederm er bedre! Er veldig kjipt hvis det er penger rett ut av vinduet... koster 3700kr på det ene stedet jeg har sjekket Anonymkode: f38a5...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Pusher litt på denne i håp om flere svar. Noen med erfaringer?🙏☺️ Anonymkode: f38a5...3fc
Hadley Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Har ikke prøvd selv, men Dr Sarah Tonks på Youtube bruker den en del i sine videoer. https://www.youtube.com/channel/UCd-VkndyEgqx1_k-L2K5V6A/featured
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 19 hours ago, Hadley said: Har ikke prøvd selv, men Dr Sarah Tonks på Youtube bruker den en del i sine videoer. https://www.youtube.com/channel/UCd-VkndyEgqx1_k-L2K5V6A/featured Tusen takk for tipset! Skal absolutt sjekke ut dette. ☺️ Anonymkode: f38a5...3fc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Jeg lurer også på denne behandlingen! Noen her som har tatt denne og kan dele litt av sin erfaring med det? Anonymkode: 93c73...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå