AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Hei! I det siste har jeg hatt tørr hud og lurer da på hvilke produkter dere bruker i hudpleierutinen. Jeg sliter også med kviser på kinnene som etterlater seg røde aknemerker. Kvisene går sjeldent helt vekk og etterlater seg som regel røde eller blåaktige merker på huden. Hvilken renser bruker dere? Oljebasert og/eller vannbasert? Anonymkode: 72f36...376
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Til rens bruker jeg Clinique sin gel cleanser for tørr kombinasjonshud - elsker den! Den kan jeg anbefale på det varmeste. Oljebasert rens bruker jeg kun når jeg skal fjerne sminke, bruker da Clinique sin Take the day off balm - etterfulgt av rensegeléen. Så bruker jeg toner fra Kicks sitt eget merke, i Vitamin C Glow serien. Så bruker jeg to produkter til fra Kicks serien, Moisture serien. Den ene er Moisture skin booster - den er så god! Huden bare drikker den opp. Så bruker jeg serumet. Til slutt bruker jeg Clinique moisture surge 72-hour repleneshing cream. Jeg er på min andre krukke nå, jeg ble helt forelsket! 😍 Noe av det beste jeg har prøvd. Den har en deilig geleaktig konsistens som trekker raskt inn og huden føles ikke klissete, bare deilig og myk Jeg har kombinasjonshud, med aknehud på haken og ellers ganske tørr. Har også fuktfattig hud. I desember klikket huden min helt fullstendig en dag, helt ut av det blå 😳 Huden kjentes ut som sandpapir - tørr og skikkelig ru, og jeg flasset overalt i ansiktet. Har aldri opplevd maken før. Så da gikk jeg til innkjøp av de produktene fra Kicks-serien og den Clinique moisture surge, og huden ble ganske så snart myk som babyhud Det hjalp skikkelig. Kicks-serien er ganske rimelig og, med faktisk bra ingredienser. De tre produktene jeg bruker derfra koster under 200-lappen, og de varer en god stund. Jeg har alle igjen fortsatt fra midten av desember 😁 Anonymkode: 0f974...3f4 1
Lacy Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg er glad i Cosmica som kjøpes på apotek 😊 bruker cleansing foam og nattkrem 😊
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Jeg ser du spør om olje eller vannbasert. Du må alltid bruke en vannbasert rens etter olje, ellers gjør du vondt verre for huden din. Jeg har ikke budsjett når det gjelder hudpleie - kjøper det som er best for min hud, uavhengig av pris. Men av rens har jeg god erfaring med Simple. Anbefaler Micellar water og gel vask for sminkefjerning, Av syrepeeling er the Ordinary aha solution overraskende god. For fukt er Hyaluronsyre fra the Ordinary veldig god gitt prisen. Jeg har også hørt mye bra om oljene og serumene fra Ordinary, men her må jeg si at dyrere alternativer alltid har vært merkbart bedre på min hud. Det samme gjelder ansiktskremer og fuktmasker. Anonymkode: 6ed1a...6e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå