AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #21 Del Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pølser med lompe og ketchup, fiskeboller i hvit saus, eller taco, tomatsuppe osv. Omsorgssvikt, I know. Er ræva på kjøkkenet og snart alenemor 😢 Anonymkode: 29669...029 Syns det ser helt greit ut, jeg. Ta vare på deg selv, og ikke vær så streng mot deg selv! Ønsker deg alt godt!😊 Anonymkode: f33ac...acb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. mars 2020 #22 Del Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skreller de og skjærer i terninger. Kokt på 10 min! Anonymkode: c441b...ad0 Regner med at du koker dem i kraft da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #23 Del Skrevet 9. mars 2020 Kyllingfilet med stekte poteter og grønnsaker, tomatsuppe med makaroni og kjøttsaus og spaghetti. Anonymkode: 2c9ec...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #24 Del Skrevet 9. mars 2020 Taco i ulike varianter, lasagne, biff med ulikt tilbehør, wraps, pita med ulikt fyll, hjemmelaget kebab, viltgryte med ris, vårruller... Anonymkode: 96e8c...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #25 Del Skrevet 9. mars 2020 Lapskaus, taco, hamburger. Pannekaker er en typisk rett i helgene for det er den slitsomste maten jeg lager med tre barn som maser om å få nååå. Fiskesuppe, laks eller torsk sølvfolie, kylling med ris og bretagne saus fra toro og salat. Suppe, stek, helstekt kylling. Anonymkode: 48a36...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 9. mars 2020 #26 Del Skrevet 9. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Pølser med lompe og ketchup, fiskeboller i hvit saus, eller taco, tomatsuppe osv. Omsorgssvikt, I know. Er ræva på kjøkkenet og snart alenemor 😢 Anonymkode: 29669...029 Omsorgssvikt er det hvertfall ikke. Du er flink. Alle som har småbarn gjør jo det samme. Merker selv at min 2,5 åring er sikkelig vannskelig i matveien nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #27 Del Skrevet 9. mars 2020 Fredager er det ofte taco i en eller annen variant, lasagne, pizza, souvas, kyllingwraps.. Lørdager er vi litt kjipe og vil spise sen middag bare oss voksne, så de får middag ut fra eget ønske den dagen. Ofte kjøttboller og pasta eller pannekaker. Vi voksne lager gjerne biff eller noe spicy på kvelden, mat barna ikke er så glad i. En og annen gang spiser vi middag ute. Søndager er typisk kjøttkaker, svinekam, koteletter, (små)stek. Barna er 4 og 6. Anonymkode: 72eb6...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #28 Del Skrevet 9. mars 2020 Jevnlig pai i forskjellige varianter! Jukser med ferdigkjøpt paideig. Anonymkode: 5327d...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #29 Del Skrevet 9. mars 2020 Taco med salatkylling, fiskeboller i hvit saus, pizza, risgrøt/rømmegrøt/smørgrøt, pannekaker (kanskje et par helger i året), stekt torskefilet med grønnsaker, laks osv. Egentlig helt vanlig mat. Har problemer med å få i mellomste rent kjøtt (salatkylling fra coop er unntaket) og egg så det begrenser seg en del. Anonymkode: 270f6...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #30 Del Skrevet 9. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Pølser med lompe og ketchup, fiskeboller i hvit saus, eller taco, tomatsuppe osv. Omsorgssvikt, I know. Er ræva på kjøkkenet og snart alenemor 😢 Anonymkode: 29669...029 Det forstår jeg godt med den ekle menyen! Anonymkode: 1f49c...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #31 Del Skrevet 9. mars 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Pølser med lompe og ketchup, fiskeboller i hvit saus, eller taco, tomatsuppe osv. Omsorgssvikt, I know. Er ræva på kjøkkenet og snart alenemor 😢 Anonymkode: 29669...029 Helt innafor det her. Eksen min, far til ett av barna, har et reportoar på hele 4 retter (pølse i brød, Taco uten grønnsaker, kjøpepizza og fjordland risgrøt). Tenker ungen(e) er veldig fornøyd jeg. Anonymkode: 270f6...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #32 Del Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det forstår jeg godt med den ekle menyen! Anonymkode: 1f49c...e6a At hun blir alene? Tviler på at det pga kjøkkenferdighetene. Gikk ikke fra eksen pga det jeg heller. Anonymkode: 270f6...fff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #33 Del Skrevet 9. mars 2020 😀 Anonymkode: 29669...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #34 Del Skrevet 9. mars 2020 Meg over her igjen. Men jeg har slitt med anoreksi i mange år, så blir fulgt tett av barnevernet og DPS. Anonymkode: 29669...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #35 Del Skrevet 9. mars 2020 Hun spiser det søsknene og vi spiser. ☺️ Liker det meste, 3 år er hun. Anonymkode: 05831...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #36 Del Skrevet 9. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg godt med den ekle menyen! Anonymkode: 1f49c...e6a Så ekkel du er! For et tomt liv du må ha. Anonymkode: 4ebf9...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettmamma85 Skrevet 9. mars 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ekkel du er! For et tomt liv du må ha. Anonymkode: 4ebf9...441 Tragisk at noen skal finne glede i og sparke noen som ligger nede 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet.er.magisk Skrevet 9. mars 2020 #38 Del Skrevet 9. mars 2020 Har nettopp laget en 10 ukers middagsmeny Har er noen av oppskriftene: Kremet lakseform Lompecalzone Linsesuppe Torskegryte med tomat Moussaka Kremet sjampinjongsuppe Søtpotet lasagne Pai uten bunn Torskeform med potet, paprika og løk Kremet kikertsuppe Kjøttdeiggryte Tomat og paprika suppe med chorizo Potetgrateng med pølser Skrei med bacon og grønnsakspure Tomatpanne med bønner og mozzarella Italienske kjøttboller Meksikansk bønnegryte Gratinert kylling med paprika Alt i ett pastagryte med laks Tagliatelle med bacon Kylling og blomkål risotto Tomat og linsesuppe Tacoenchiladas Gulrotsuppe Kyllingpanne med kremet parmesansaus Omelett med tomat og mozzarella Chili con carne Vegetar chepherds pai Kylling med søtpotet og grønnkål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #39 Del Skrevet 9. mars 2020 Noe som alltid slår meg i sånne tråder er hvor vanvittig mye kjøtt folk konsumerer. Kylling fredag, kjøttdeig lørdag, biff søndag... Ikke mye fisk og plantebasert å spore, selv om klimaet er i krise og det finnes vanvittig mange digge oppskrifter som ikke krever en halv kilo kjøtt. Vi pleier å lage helgemat som vi voksne vil ha, og som regel spiser barna det samme - så lenge vi ikke gjør noe nummer ut av at det er "voksenmat", så tenker ikke de små over det. I helga hadde vi bønnetaco, kremet pasta med laks, og en aubergine- og mozzarellagrateng med godt brød og salat til. Gikk ned på høykant. Anonymkode: 8f975...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #40 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noe som alltid slår meg i sånne tråder er hvor vanvittig mye kjøtt folk konsumerer. Kylling fredag, kjøttdeig lørdag, biff søndag... Ikke mye fisk og plantebasert å spore, selv om klimaet er i krise og det finnes vanvittig mange digge oppskrifter som ikke krever en halv kilo kjøtt. Vi pleier å lage helgemat som vi voksne vil ha, og som regel spiser barna det samme - så lenge vi ikke gjør noe nummer ut av at det er "voksenmat", så tenker ikke de små over det. I helga hadde vi bønnetaco, kremet pasta med laks, og en aubergine- og mozzarellagrateng med godt brød og salat til. Gikk ned på høykant. Anonymkode: 8f975...ce2 Bønnetaco hadde vært helt uaktuelt for oss. Ikke pga barna, men for oss selv. Anonymkode: 2c9ec...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå