Nettmamma85 Skrevet 8. mars 2020 #1 Del Skrevet 8. mars 2020 Vi er så matleie, trenger inspirasjon! 🤗 TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 8. mars 2020 #2 Del Skrevet 8. mars 2020 Taco med fisk/kylling/kjøttdeig/pulled pork, lasagne, kyllingwok med nudler, hjemmelaget pizza, svine indrefilet med ovnsstekte potetbåter, kalkunfilet med ris/poteter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 8. mars 2020 #3 Del Skrevet 8. mars 2020 I går spiste vi hjemmelaget pizza og i dag lasagne.. har en ettåring som spiser alt vi spiser 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 8. mars 2020 #4 Del Skrevet 8. mars 2020 I dag ble det smalahåve. Gikk rett ned. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Del Skrevet 8. mars 2020 Thai gryte med red curry og kokosmelk i dag. Anonymkode: e6f56...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 8. mars 2020 #6 Del Skrevet 8. mars 2020 På fredag spiste vi kylling wraps, på lørdag spiste vi vår egen middag etter ungen hadde lagt seg.... herregud så deilig! Et rolig måltid uten mas og krangling. Barnet fikk hjemmelaget spagetti bolognes som jeg hadde fryst ned. I dag spiste vi en gryterett med kylling, masse grønnsaker og fullkorns pasta i en kremet saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Del Skrevet 8. mars 2020 Burger med chips, og taco ble det denne helgen. Anonymkode: 33c61...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg pleier å spise poteter med småbarn. Mye mørt kjøtt på dem. Anonymkode: db815...08a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 8. mars 2020 #9 Del Skrevet 8. mars 2020 Hvis du er klar for litt 90-talls nostalgi så prøv fylt pitabrød. Det er en slager hos oss for tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Del Skrevet 8. mars 2020 Fredag spiste vi biff burgund, lørdag spiste vi pinnekjøtt, og i dag slo vi til med McDonald’s. Vi spiser «helt vanlig» mat, og det samme som før vi fikk barn. Vi tilpasser hennes rett med kokosmelk om det er sterkt. Har en datter på 1,5 år. Anonymkode: 1f882...fe0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2020 #11 Del Skrevet 8. mars 2020 I helgen har det vært Adobo, bakt Ziti og laks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 8. mars 2020 #12 Del Skrevet 8. mars 2020 På fredag ble det hamburger, i går taco og i dag wok med kylling, nudler og grønnkål med soya- og sesamsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 8. mars 2020 #13 Del Skrevet 8. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å spise poteter med småbarn. Mye mørt kjøtt på dem. Anonymkode: db815...08a Langkoker du dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #14 Del Skrevet 8. mars 2020 Taco, pizza, lasagne hamburger går igjen mye her. Hender jeg kjøper sushi til meg selv om jeg blir lei, ungene liker ikke det. Anonymkode: 6a770...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #15 Del Skrevet 8. mars 2020 -Taco. Da de var litt mindre og ikke likte taco krydder så tok jeg vekk litt kjøttdeig/kylling og stekte uten krydder. Varierer mellom taco med kjøttdeig eller kylling, og i lefse eller skjell. -pitabrød -hjemmelaget pizza -indisk -hjemmelaget lasagne -hamburger -bakt potet Anonymkode: 99d2a...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #16 Del Skrevet 8. mars 2020 Fredag: taco Lørdag: Biffgryte Søndag: surret svinstek med brun saus++. Perfekt å ha til restemiddag også. Svinstek i tortilla med avocado, ris og salat blir middagen i morgen! 😋 Barna er 1.5 og 4 år. Spiser stort sett alt de får til middag 😊 Anonymkode: c441b...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #17 Del Skrevet 8. mars 2020 8 minutter siden, Rucula said: Langkoker du dem? Jeg skreller de og skjærer i terninger. Kokt på 10 min! Anonymkode: c441b...ad0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #18 Del Skrevet 8. mars 2020 Sushi, Lasagne, taco, hamburger, chili con carne og pizza. Anonymkode: c736d...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. mars 2020 #19 Del Skrevet 8. mars 2020 To barn på 1,5 og to hvor eldste er småspist og kresen. denne helga: Fredag: fajitas (paprika, løk og strimlet svinekjøtt stekt sammen, krydret og fylt i lefser). Lørdag: Jamie Oliver sine "meatballs" (spaghetti med tomatsaus og kjøttboller ". Dette er vår kresne toårings yndlingsrett. Søndag: rester fra lørdag lagt i en form, dekket med hvit saus og gratinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #20 Del Skrevet 8. mars 2020 Pølser med lompe og ketchup, fiskeboller i hvit saus, eller taco, tomatsuppe osv. Omsorgssvikt, I know. Er ræva på kjøkkenet og snart alenemor 😢 Anonymkode: 29669...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå