AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Dere som har hatt barn med tappetenner, har dere gjort noe med det og ev hvilken behandling ble valgt? Anonymkode: d8d2f...b04
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tappetenner? Anonymkode: 5aa19...0f8 Tapptann. Anonymkode: ad401...c89
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tappetenner? Anonymkode: 5aa19...0f8 Det heter såvisst tappetann. Men mitt barn har flere dermed tappetenner 😊. Anonymkode: d8d2f...b04
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter såvisst tappetann. Men mitt barn har flere dermed tappetenner 😊. Anonymkode: d8d2f...b04 Det heter «tapptann» innen odontologien. Anonymkode: ad401...c89 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har hatt barn med tappetenner, har dere gjort noe med det og ev hvilken behandling ble valgt? Anonymkode: d8d2f...b04 Hva skal man gjøre med det? Det er bare en vanlig tann og med mindre den bidrar til ekstrem ubehag så lar man den være. Om du derimot velger å gjøre noe med den så gjør du bare ditt eget barn usikker. Anonymkode: a5cc8...057 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre med det? Det er bare en vanlig tann og med mindre den bidrar til ekstrem ubehag så lar man den være. Om du derimot velger å gjøre noe med den så gjør du bare ditt eget barn usikker. Anonymkode: a5cc8...057 Nå er det ikke kun tapptann (2 stk) som er problemet her.. Ønsker barnet bare godt. Å ønske estestisk pene tenner for barna sine, uansett om det er alvorlig eller ikke, vitner i min verden kun om omsorg for barnet. Anonymkode: d8d2f...b04
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Skrevet 16. februar 2022 Nå er jo dette noen år siden, sånn ca 20 år siden. Men jeg har en tapptann som på bildet over. Tannen ved siden av en formann også. Den bygget den offentlige tannlegen på da jeg enda gikk på barneskolen. Måtte fikse litt på overgangen mellom tann og det påbygde når jeg var 19, ellers har den holdt til nå. Jeg er snart i midten av 30årene. Fikk alt gratis før fylte 18. Nå må den snart byttes, ser overgangen mellom min tann og det påbygde er misfarget og ujevnt. Anonymkode: 2c00d...a48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå