Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså en bufferkonto? 

Anonymkode: b5261...480

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi har det, og har brukt det en sjelden gang. Det er jo en overskuddssituasjon. 

ps. Skal dog sies at det er min mann som har tjent det meste av pengene, men halvparten er jo mine. 

Anonymkode: 55260...b16

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ikke det, men har nesten 500k på bufferkonto. 

Anonymkode: da8bf...730

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har sparepenger.

Anonymkode: 25b9a...d8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 60000 på regningskonto, 342000 på spare og 271000 på buffer/'fuck-you-konto 

Anonymkode: ea03e...25c

AnonymBruker
Skrevet

INGEN kvinner har penger idag. Det finnes ingen penger lenger. I dag har alle bare valuta.

Går krisen i den retningen det ser ut til nå så vil valuta fort miste all verdi.

Anonymkode: cfd2c...089

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuck-you-money ville for meg vært formue over 5mill og nedbetalt bolig. Og det har jeg ikke

Anonymkode: 8a57e...84e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dessverre ikke det, men har nesten 500k på bufferkonto. 

Er jo greit med "fuck you money" det. Man kan selvsagt ikke droppe å jobbe for resten av livet, men det gir en mulighet til å bruke litt tid på å finne ny jobb, forlate voldelig partner eller finne seg nytt sted å bo hvis det blir nødvendig. 

Anonymkode: 9b710...767

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noe. Sparepenger, litt aksjer som kan selges, bolig som etter hvert snart er nedbetalt. Samt at jeg vet at jeg arver i fremtiden (Jeg håper selvfølgelig at min familie lever godt og lenge så lenge som mulig, men jeg er jo klar over at det ligger der i lengre fremtid). 

Skrevet

Til en viss grad. De vil ikke holde resten av livet men jeg kan klare meg en stund.

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

......

Endret av Dævendøtte
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok til å be om skilsmisse og flytte ut, og fikk lån til å kjøpe meg egen leilighet, og også sparepenger nok til å betale for alle de nye møblene jeg trengte i den nye leiligheten. 

Anonymkode: 58f4e...11c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke det per nå, men har en langsiktig plan for å få det. Begynte å spare i fjor, på aksjesparekonto.

Anonymkode: 774ca...35f

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo greit med "fuck you money" det. Man kan selvsagt ikke droppe å jobbe for resten av livet, men det gir en mulighet til å bruke litt tid på å finne ny jobb, forlate voldelig partner eller finne seg nytt sted å bo hvis det blir nødvendig. 

Enebolig til rundt 15mill med minimalt med lån som dekkes av leieinntekter, en jobb jeg elsker og bra lønn og en familie som gjør livet verdt å leve☺️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuck-you-money på engelsk brukes vel litt annerledes enn i artikkelen, eller så har jeg misforstått det. Anyway, jeg har absolutt fuck-you-money. Eier leilighet, ganske grei trygd, ikke så stort lån, grei sum sparepenger, aksjer, fond og buffer. Tok meg 4 tiår å komme hit, men nå har jeg fuck you money så det holder til et nøkternt liv, livet ut.  I love it

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fuck-you-money ville for meg vært formue over 5mill og nedbetalt bolig. Og det har jeg ikke

Dette.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men har aldri tenkt på det som «Fuck-you-money» før nå. Morsomt begrep!

Anonymkode: c674e...f57

Gjest UngMann1986
Skrevet

Sparer til det! Tenker også at det må være noen millioner på konto eller i fond, og nedbetalt bolig. Er ikke der enda, men kanskje om 15-20 år?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er menns feil.

Anonymkode: 0e73a...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...