Gå til innhold

Får jeg aldri reist til Tyrkia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er redd ting skal skje fremover så jeg bare må være i Norge :( hva med de nå, som skaffet utenlandsk kjæreste? Får de valget snart mellom familien i Norge og å bo der de er? 
Kanskje jeg aldri får reist til Tyrkia nå...?

Anonymkode: bae1b...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forstod jeg ingenting av... kan du prøve på nytt?

• Liker 19
Skrevet

Det er bare å reise. Trenger ikke visum lenger en gang

AnonymBruker
Skrevet

Når vi er midt i et globalt helsekrise hvor du kan plutselige blir alvorlig syke er det ikke særlig klokt til å reise utenfor EOS da din helseforsikring fra Norge er ikke gyldige. 

Anonymkode: 95aa7...1c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal drive med i Tørkia da 🙈 sitter i Brasil og koser meg i 32+ og tar meg en kald øl. Ha en deilig søndag 😎

Anonymkode: a65ca...8c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi er midt i et globalt helsekrise hvor du kan plutselige blir alvorlig syke er det ikke særlig klokt til å reise utenfor EOS da din helseforsikring fra Norge er ikke gyldige. 

Bekymringa mi er om jeg noen gang kommer meg til Tyrkia eller må ta til takke med Norge...

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten r det vanskelige å ta deg seriøst når du skrive på dialekt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager ønsker du å reise til Tyrkia og følger du ikke med på nyhetene?, Tyrkia styres av en gal mann og det er et regime som ingen burde støtte.

Anonymkode: bab4c...233

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymringa mi er om jeg noen gang kommer meg til Tyrkia eller må ta til takke med Norge...

Hva skal du i Tyrkia? Finne deg en mann? Det er vel bare å reise? 

Anonymkode: eece1...036

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun skal på knulleferie ?   :fnise:

Anonymkode: acc64...18b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reis til Tyrkia du. Norge er kjipt og mammaen din er ei kjedelig bygdedame. Var det ikke sånn det var? 👍😅😂

Anonymkode: 9c070...e19

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er tyrker er jo ikke dette et problem.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var i grunnen det jeg regna med 🙈

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Ta tilbake det tapte. Vennene mine etablerer seg. Alltid vært den single. Han jeg falt for var tyrker. Jeg måtte velge bort lyst og følelser nok en gang. Men har bare angret. jeg vil også oppleve forelskelse, sex med en jeg liker. Eller skal jeg holde meg singel og la være det fordi jeg skal ta hensyn til nordmenn? 

AnonymBruker
Skrevet

Beklager. Medisinen har hjulpet meg litt med tankekjøret og indre uro. Men det er han jeg ønsker. Tyrkia ble mitt favoritt sted. Hvorfor er jeg så uheldig når det kommer til slik? 

Skrevet

Hva er det som hindrer deg i å dra til Tyrkia da? Det går fly til Tyrkia hver dag så det er bare å reise.  God tur 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj det ordet du brukte der er det ekleste jeg vet om 🤢 Fysjameg, gå og vask munnen din.

Anonymkode: bcbf6...bdd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, hva er det som gjør at du ikke kan reise? Jeg skjønner ikke problemet ditt...

Anonymkode: de6f6...f51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj det ordet du brukte der er det ekleste jeg vet om 🤢 Fysjameg, gå og vask munnen din.

Anonymkode: bcbf6...bdd

Prøver dere å rotte dere sammen mot meg? Jeg er jomfru! Hva skal jeg si om oss her i Norge? Som ligger og ligger? Men siden dette er normen så er det akseptert her i landet. Vi jomfruer er gammeldagse. Men at jeg forelsker meg i en tyrkisk mann overskrider jo alle feil en nordmann har gjort i Norge 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver dere å rotte dere sammen mot meg? Jeg er jomfru! Hva skal jeg si om oss her i Norge? Som ligger og ligger? Men siden dette er normen så er det akseptert her i landet. Vi jomfruer er gammeldagse. Men at jeg forelsker meg i en tyrkisk mann overskrider jo alle feil en nordmann har gjort i Norge 

Hvorfor kan du ikke bare dra? Hva hindrer deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...