AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Tenkte bare å fortelle hva som hjalp meg å bli gravid etter ufrivillig barnøshet i 7 år. Noe så enkelt som vivag og sheriproct. Jeg hadde ubalanse i bakteriefloraen i vagina. Derfor startet jeg meg vivag, samtidig startet jeg med sheriproct gele som jeg smurte rundt anus. (Fordi jeg slet mye med hemoroider, i tilegg leste jeg at denne inneholdt prednisolon som er betennelsesdempende som jeg da tenkte kanskje kunne hjelpe på underlivet) Nå sitter jeg her i uke 38 og har termin i slutten av mars. Noen har sikkert ikke tro på at dette var det som gjorde at det klaffet for oss, men jeg velger å tro at det gjorde det. Hadde tidligere vært gjennom 5 ivf forsøk uten klaff. Anonymkode: 4d49a...007
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 😂 Rart jeg ikke ble gravid, da. Tok vivag jevnlig og masse Scheriproct pga hemoroider. Den ene gangen jeg ble gravid naturlig var jeg drita full, så kanskje alkohol er løsningen? Anonymkode: b1cac...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Har tro på at bakterieflora og pH har mye å si for at sædcellene skal overleve ferden. Gratulerer! Anonymkode: 60298...24d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Øhm, ikke for å være negativ.... Men dette er jo bare tull. Vivag KAN bidra til å fremme en naturlig balanse i skjeden hos kvinner, men for å sette det på spissen trives jo ikke sædcellene i det sure miljøet. Derav er eggløsningsslimet gunstig for å bedre forholdene for sædcellene, slik at de overlever turen frem mot egget. Ift hemoridekremen så nei, bruk den der den hører hjemme. Men det viktigste er jo at du hsr blitt gravid, gratulerer! 🙂 Anonymkode: 2b30e...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå