AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har influensa og ligger og ser på Friends, Sex and the City og Frustrerte fruer som tilfeldigvis går på forskjellige kanaler. Alle disse seriene ble innspilt på slutten av 90-tallet og frem til for 10-12 år siden. Jeg legger merke til at damene ser mye mer naturlig sminket ut enn det vi ser i dag. Det er ingen som har brede rektangulære øyenbryn,tykt lag med foundation og highlighter, contouring og store lepper som svulmer i ansiktet, med mindre de spiller en transvestitt eller prostituert. Det er heller ikke store kunstige rumper og mye silikonpupper å se i disse seriene. Hvor kommer all denne overdrevne sminkingen fra som mange har begynt med det siste tiåret? Anonymkode: aea46...39c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Du kan takke Kardashian/Jenner- familien for det 😀🙄 Kim Kardashian for rumpa og contouring, Kylie Jenner for duck lips og heftig sminke. Blant annet. Sier ikke at noen av dem oppfant noe av det, men de har jammen meg bidratt mye til det, med all den innflytelsen de har. Sophie Elise også ❤️❤️❤️❤️🤦🏼♀️ Anonymkode: a2b3e...d79 3
Tough cookie Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Mange ser ut som draqueens slik som de er sminket i dag.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå