AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Hei, jeg har trent siden desember og har da brukt fettforbrennende proteinpulver fra Protein.no og vært veldig fornøyd med resultatene til nå. Så fant jeg ut at jeg skulle bruke Slim som lunsj på jobb, de dagene jeg ikke orker å lage meg mat. Dette har gått over til å bli en avhengighet av denne Slim og i tillegg fikk jeg lyst på ALT jeg kom over. Nå leste jeg på innholdet på begge disse jeg bruker og da står det at på Slim er det hele 9,3g sukker pr porsjon vs proteinpulveret som har 1,2g pr porsjon. Hva faen? Er det andre her som bruker disse produktene og har opplevd det samme, eller er jeg bare hypersensitiv for sukker eller noe? Kommer til å droppe Slim fra nå av i hvert fall, for sånn det er nå så blir jeg ikke akkurat slim av den 😂 Anonymkode: 38343...2dd
Camillapb Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 (endret) Tipper det er mangel på ulike næringsgrupper som gjør at du craver alt mulig. Du får forresten samme utbytte av billigere proteinpulver ettersom det du bruker er overpriset, og ikke noe ekstraordinært. Bare ett tips Endret 8. mars 2020 av Camillapb 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Dersom du får i deg mye Slim iløpet av en dag og den har en del sukker, kan det hende kroppen din er blitt litt avhengig av sukkerboosten sin. 😛 Da vil du fort crave mer sukker. Anonymkode: 666cc...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå