Gå til innhold

Får du kvinne ofte uønsket oppmerks. fra menn som ønsker sex ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Hvor ofte får du  kvinne  uønsket  oppmerksamhet ifra menn som er ute etter sex ?    Og hvordan takler du slik oppmerksamhet ?

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har fått mange mld fra menn på nettet etter jeg ble singel for 4 år siden. Da jeg til tider er aktiv på datingsider og andre sider. Nesten alle er gifte menn eller samboere. Jeg svarer dem aldri

Anonymkode: 9519f...13d

Skrevet

Veldig sjeldent egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ofte, gir dem høflig avslag!

Anonymkode: 64e7b...897

AnonymBruker
Skrevet

Det forekommer ja.. Menn har til tider overaskende lite selvinnsikt. 

Anonymkode: c5993...51d

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig ofte, gir dem høflig avslag!

Anonymkode: 64e7b...897

Tilfeldig at de fester seg v/ din oppmerksamhet.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

har fått mange mld fra menn på nettet etter jeg ble singel for 4 år siden. Da jeg til tider er aktiv på datingsider og andre sider. Nesten alle er gifte menn eller samboere. Jeg svarer dem aldri

Anonymkode: 9519f...13d

Regner man meldinger man får som medlem av en datetjeneste eller Tider som uønsket oppmerksomhet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Whistler skrev:

Regner man meldinger man får som medlem av en datetjeneste eller Tider som uønsket oppmerksomhet?

Om de ikke er hva man søker, og man er tydelig på hva man søker på profilen sin, ja. 

Jeg søker kvinner, og får likevel meldinger fra menn som "bare må prøve". "det skader ikke spørre". "kan jo være du forandrer mening når du ser pikken min". "Alle kvinner trenger pikk".. 

Det at det står at jeg alt har en mann, er ikke så viktig. 

Anonymkode: 56cf3...8ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forekommer ja.. Menn har til tider overaskende lite selvinnsikt. 

Anonymkode: c5993...51d

Veldig lite ja...Menn 50+ som prøver å "overbevise" meg på 30+ at jeg må gå for dem fordi "husk at menn på din alder forakter deg"...joda greit nok det, men jeg forblir singel fremfor å velge nyskilt mann i midtlivskrise som tror han fremdeles er 30 og har draget.

Anonymkode: b449d...f1c

• Liker 3
Gjest Roseglose
Skrevet

Av og til. Takker høflig nei om mannen ikke interesserer meg ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja får ekstremt mye av det.

Anonymkode: c1e45...09c

Skrevet

Mye unge som gamle fra 20 til 65 de på 30-40 er som regel opptatte. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja! De vil sikkert bare pule, men jeg tar det som ett kompliment 😂 

Anonymkode: 149bb...97c

Skrevet
14 minutter siden, Bente1234 skrev:

Mye unge som gamle fra 20 til 65 de på 30-40 er som regel opptatte. 

Jeg tar d som de er altetende😂

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var gift fikk jeg vel et par i måneden, og da jeg ble singel flere ganger i uka. Ikke at alle kommer så langt som å spørre om sex, men jeg får meldinger i ulike sosiale medier av gamle venner og bekjente, eller venner av bekjente, som prøver å flørte. Jeg svarer høflig, men uten å flørte tilbake, og går de over til sexprat eller ber meg ut på date så avviser jeg høflig. 

Anonymkode: 6c82b...a74

Skrevet

Jeg får en del oppmerksomhet, uønsket sådann. Jeg har vært singel i 12 år, ser vel  ganske bra ut, tror jeg, får mye komplimenter. Har dog aldri vært på Tinder o l, da jeg aldri har vært på leit etter kjæreste. Har hatt faste kulepenner, en om gangen og er ikke løs på noen som helst måte. Jeg blir ofte kontaktet av fremmede menn på Face og Insta, selv om jeg har lukkede profiler. Jeg er medlem av diverse humorsider på Face og legger jeg ut er innlegg, kommer det alltid flere meldingsforespørsler fra menn som vil bli kjent,  flørte o l. Jeg svarer svært få, dessverre,  da jeg synes blir for tidkrevende. Det kommer selvsagt også forespørsler fra menn jeg kjenner om date, treff, sex, flørt osv, også menn i forhold. Disse avviser jeg høflig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke er så gira på fast kjæreste, jeg tror nesten ikke det finnes trofaste menn. Trist.

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag på nett. Hver gang på byen. Ofte på gaten og nokså jevnlig i blandt på jobb. Hater det...

Anonymkode: 0256a...156

Skrevet
24 minutter siden, Babyface skrev:

Jeg får en del oppmerksomhet, uønsket sådann. Jeg har vært singel i 12 år, ser vel  ganske bra ut, tror jeg, får mye komplimenter. Har dog aldri vært på Tinder o l, da jeg aldri har vært på leit etter kjæreste. Har hatt faste kulepenner, en om gangen og er ikke løs på noen som helst måte. Jeg blir ofte kontaktet av fremmede menn på Face og Insta, selv om jeg har lukkede profiler. Jeg er medlem av diverse humorsider på Face og legger jeg ut er innlegg, kommer det alltid flere meldingsforespørsler fra menn som vil bli kjent,  flørte o l. Jeg svarer svært få, dessverre,  da jeg synes blir for tidkrevende. Det kommer selvsagt også forespørsler fra menn jeg kjenner om date, treff, sex, flørt osv, også menn i forhold. Disse avviser jeg høflig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke er så gira på fast kjæreste, jeg tror nesten ikke det finnes trofaste menn. Trist.

Ikke kulepenner,  pulevenner! 😂😂

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Får du kvinne ofte uønsket oppmerks. fra menn som ønsker sex ?

Har skjedd ja ..Bortsett fra å bli sjekka opp ute sånn generelt, så lurer jeg litt på 3 tilfeller som har festa seg i min hukommelse, den ene ganga jeg og ei venninne var ute hadde jeg ring på fingeren . Ble da sjekka opp av en guttegjeng hvor en spurte meg om jeg ville danse med han . Løfta da opp hånda og sa "jeg er gift,beklager" . Da bare lo de og han bare sa "gjør det noe"? og gav seg ikke. Endte med at vi gikk derfra.Trodde ikke man blir mer opptatt enn med en ring på fingeren liksom 😆

Andre ganga var jeg og daværende type på byn og typen reiste seg opp for å kjøpe noe å drikke.Plutselig kommer det en drink servert til meg med beskjed om at det er fra mannen der borte. Da jeg snur meg sitter det en fyr som vinker til meg og smiler..typen ble dritsur ,og det skjønner jeg godt.

Tredje ganga var jeg høygravid og fæl, 3 uker fra termin og ble sjekka opp . Jeg svarte beklager men jeg er veldig gravid ,igjen gav denne personen seg ikke og satte seg ned ved siden av meg.Endte opp med å gå da også. Hva feiler det folk som går etter de som er opptatt ? Dette var helt normale kjekke mannolk som kunne ha lagt an på hvem som helst andre liksom. Ble bare veldig ubehagelig ,for å si det rett ut. 

For noen mnd siden ble jeg sjekka opp av en fyr på jobben som jeg aldri har prata med før... han begynte å prate til meg og merka fort hvor kleint det ble så  jeg sa bare jeg har 3 barn og samboer ,hva med deg ?? han gav seg litt da men jeg måtte bare finne på en unnskyldning for å gå , klarer ikke sånt lengre ,tror jeg er for gammel ...🤣Før virka det som når man sa man har barn kunne folk skygge banen litt ,men 3 var tydeligvis ikke nok i dette tilfellet 🤔 fortsatte å prate i samme stil ...

Var på legevakta en gang og da begynte legen som var der å prate om hvor pen jeg var ..Det var rett og slett det mest ubehageligeste jeg har opplevd ,pga omstendighetene. Var inne for komplikasjoner med keisersnittet ,stingene åpnet seg og fikk infeksjon 😮

Oppmerksomhet kan være fint  ,men da må jeg være singel i det minste !! ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hver dag på nett. Hver gang på byen. Ofte på gaten og nokså jevnlig i blandt på jobb. Hater det...

Anonymkode: 0256a...156

Hm lurer på om det er slik i andre land. Virker på meg som at norske menn er ekstremt pågående, og sjekker opp damer konstant, over alt. Utrolig plagsomt

Anonymkode: 3f2f6...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...