4barnsmor Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Kjære alle kvinner! Gratulerer med dagen ! Jeg er stolt av hva vi kvinner i Norge og selvsagt andre deler av verden også har fått til! Å virkelig bry oss om hverandre er å lære våre barn og barnebarn akkurat dette! Omsorg og omtanke er bærebjelken i vårt samfunn. Fortsett ditt gode arbeid uansett hvilken jobb du gjør - du er viktig! Post gjerne et gratulerer til dine medsøstre her om du har noe på hjertet ❤️ 2
Kajajaja Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Jeg syns det er rart å gratulere på denne dagen. Det er mer en kampdag, enn En utvidet morsdag for min del. Når jobben om likestilling i hele verden er nådd, da kan vi begynne å gratulere! I mellomtiden må vi sette fokus. Ikke kjøpe blomster og gratulere. 1
4barnsmor Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, Kajajaja skrev: Jeg syns det er rart å gratulere på denne dagen. Det er mer en kampdag, enn En utvidet morsdag for min del. Når jobben om likestilling i hele verden er nådd, da kan vi begynne å gratulere! I mellomtiden må vi sette fokus. Ikke kjøpe blomster og gratulere. Alle kvinner vil nok oppleve dagen på sin måte. Vi har oppnådd mye gjennom kamp, blant annet lønnet svangerskapspermisjon. Det kan vi takke våre mødre for - at de klarte å dra denne kampen i land! Selvsagt er det flere kamper igjen både i Norge og resten av verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå