Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ☺️
Er det mange her som har erfaringer med Olga klinikken i Russland? Og som vil forteller litt om egen opplevelse? Hvordan var det i Russland? Var dere på den gamle eller nye klinikken? Hvordan var det å kommunisere med lege og pleiere? Og hvordan var det med hormonbehandling i forhold til egguttak og egginsett? Og etter hvor mange forsøk lykkes dere? 

Anonymkode: 2ba06...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina Ghabel Lunde har skrevet om sin erfaring med denne klinikken her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste begge innlegg på bloggene. Men jeg var ute etter erfaringer her inne. Mina har gjort meg skeptisk. Men jeg har hørt at flere har hatt gode erfaringer. Jeg må bare samle inn litt erfaringer og høre litt rundt før vi tar steget. Eller om vi går for en annen klinikk i utlandet, kanskje Spania.

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere forklare meg, hva er det som er så spesielt med denne klinikken? Er det ikke fertilitetsklinikker i Oslo og Porsgrunn? 

Anonymkode: 5516c...2dc

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Jeg leste begge innlegg på bloggene. Men jeg var ute etter erfaringer her inne. Mina har gjort meg skeptisk. Men jeg har hørt at flere har hatt gode erfaringer. Jeg må bare samle inn litt erfaringer og høre litt rundt før vi tar steget. Eller om vi går for en annen klinikk i utlandet, kanskje Spania.

Hvis du skal til utlandet, så burde absolutt Ovumia Fertinova i Finland vurderes. De har en del etiske vurderinger der som ikke alltid tas hensyn til på klinikker i andre land. Likner på Norge, men de er kjent for å ha kommet lenger. 

Anonymkode: 52133...629

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal til utlandet, så burde absolutt Ovumia Fertinova i Finland vurderes. De har en del etiske vurderinger der som ikke alltid tas hensyn til på klinikker i andre land. Likner på Norge, men de er kjent for å ha kommet lenger. 

Takk for tipset 😀

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset 😀

Er selv nylig gravid etter behandling der ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...