AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Hei, Hadde en veldig nær venninne og vi var nær i mange mange år. Vi falt ut i en periode der jeg hadde mye å tenke på. Samtidig som venninnen min nok var litt egoistisk. Den siste mld skrev hun. Hun prøvde deretter å ta noe kontakt som jeg svarte på. men så slettet hun meg på snap, fb, insta etc.. hun fikk i samme periode veldig god kontakt med en bekjent av meg og mannen som vi ikke lenger har så mye kontakt med og ikke så godt forhold med. Disse to er nå veldig sammensveiset og jeg må innrømme at dette holder igjen for å ta kontakt med venninnen min. Bare lurte på erfaringer som andre har fra lignende situasjoner, og Evt innspill. Anonymkode: e3daa...9f9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Hvis du ønsker kontakt med henne så tar du kontakt. Ellers, vent noen år og se det an? Anonymkode: b1e22...d28 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ønsker kontakt med henne så tar du kontakt. Ellers, vent noen år og se det an? Anonymkode: b1e22...d28 Det har allerede gått 4 år.. Skal jeg ta kontakt så tenker jeg at det bør skje nå. Det er først det siste året jeg har tenkt på «tapet» av henne. Forslag til hva man kan skrive? Ønsker å sende henne en mld. Da kan hun tenke over og bestemme selv når hun vil svare Anonymkode: e3daa...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Du kan jo sende en melding og si at du har tenkt på henne i det siste, at det er lenge siden sist og om hun kan tenke seg å ta en kaffe? Det verste svaret du får er nei, men du har da i hvertfall spurt. Anonymkode: ec58b...f2a 3
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo sende en melding og si at du har tenkt på henne i det siste, at det er lenge siden sist og om hun kan tenke seg å ta en kaffe? Det verste svaret du får er nei, men du har da i hvertfall spurt. Anonymkode: ec58b...f2a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Føler at når noen sletter deg fra alle sosialemedier, er det en ganske tydelig melding på at de ikke ønsker mere kontakt. For folk flest har når mange ulike mennesker på vennelistene sine. Familie, venner, bekjente og fremmede. Anonymkode: 92be9...935 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har allerede gått 4 år.. Skal jeg ta kontakt så tenker jeg at det bør skje nå. Det er først det siste året jeg har tenkt på «tapet» av henne. Forslag til hva man kan skrive? Ønsker å sende henne en mld. Da kan hun tenke over og bestemme selv når hun vil svare Anonymkode: e3daa...9f9 Fire år er såpass kort tid at det kanskje kan lønne seg å la dette vennskapet ligge på is i enda noen år til dere er blitt eldre og mer modne. Anonymkode: b1e22...d28 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 Hvorfor sletta hun deg da? Anonymkode: 09a6b...f99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Hadde en svært god venninne som kuttet meg ut uten forklaring. Vet ikke hva galt jeg hadde gjort. Hadde hun tatt kontakt nå, etter over 7 år, så hadde jeg takket nei. Rett og slett fordi hun såret meg så dypt at jeg ennå ikke har kommet skikkelig over det. Anonymkode: d2a68...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå