Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg startet nylig i en kontorjobb der jeg sitter mer enn hva jeg har gjort i andre jobber. Har gått med vanlige jeans fram til nå, men den siste uka har jeg fått så voldsomme magesmerter, blitt veldig oppblåst, mye luft i magen og delvis forstoppet 😩 vil tro det har sammenheng med de stramme buksene som strammer ekstra mye når jeg sitter. Da lurer jeg på om noen har vært i samme situasjon/jobber på kontor selv, og hva dere går med? Vi har ikke lov å bruke joggebukse, forståelig nok. Men jeg kan ikke fortsette å bare gå i disse buksene som ødelegger hele tarmsystemet mitt😅

Anonymkode: 0dd41...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp større bukser. :) Selv bruker jeg dressbukser som er høye i livet. Bukser som har litt elastan i seg er også bra.

Ellers er skjørt kanskje det mest behagelige, men jeg syns det er upraktisk på vinteren.

Anonymkode: a1587...024

Skrevet

Høres ut som du trenger noen andre bukser 😛 Enten større, høyere i livet, lavere i livet, eller ikke jeans. Hva med mer type dressbukser? 

Skrevet

Jeg bruker mye kjoler av samme grunn. Løse kjoler... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjole og mammastrømpebukse? 

Anonymkode: 4f9d5...ece

Gjest Daryl Dixon
Skrevet (endret)

Feil tråd....

Endret av Daryl Dixon
Feil
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å bruke skjørt med strømpebukse. Alltid behagelig, dessuten er det fint til privat og passer perfekt til kontorjobb. 

Anonymkode: e5997...37e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du mener problemet er buksa så prøv noe annet, Men er problemet buksa? Eller at du ikke slipper ut luften? 

Anonymkode: e956d...4b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knepp opp buksa når du sitter

Anonymkode: 8eb5b...8fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha pinetrang bukse uten stretch? Mye å velge i.

Anonymkode: ee99b...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du mener problemet er buksa så prøv noe annet, Men er problemet buksa? Eller at du ikke slipper ut luften? 

Anonymkode: e956d...4b1

Problemet er buksa ja, ingen stretch. Slipper jo luften ut men sitter i åpent kontorlandskap så får bare gjort det på toalettet

AnonymBruker
Skrevet

På mitt kontor går mange av damene med hverdagskjoler eller skjørt + tykke strømpebukser :) Jeg har selv et par skjørt med strikk bare i livet som er behagelige å gå med, mer enn trange jeans iallfall, men som ser pent ut likevel. 

Anonymkode: c8088...0f5

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Problemet er buksa ja, ingen stretch. Slipper jo luften ut men sitter i åpent kontorlandskap så får bare gjort det på toalettet

Knepp den opp når du sitter så strammer den ikke sånn

Anonymkode: 8eb5b...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Myke bomullsbukser, eller strømpebukse og skjørt.

Anonymkode: ed514...4c1

AnonymBruker
Skrevet

Linbukser med strikk i livet? Behagelig og likevel lett pyntet. 

Anonymkode: 2f5d1...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...