Gå til innhold

Babyklister/fructus femina - erfaringer?

mingrid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 2.4.2020 den 19.55, Hopptimisten skrev:

Den nederste 😉😊👌🏼

Jeg har bestilt min i dag - håper på to streker som holder seg der sånn som deg :)

Anonymkode: d8cc8...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestilt min i dag - håper på to streker som holder seg der sånn som deg :)

Blir spennende å høre hvordan det går for deg, håper det klaffer på første hos deg også 😁🤞🏼 

Jeg har fortsatt på min flaske for å prøve å forhindre SA, og so far so good! 🤞🏼 Er 5+1 nå! Begynner å minske i flaska da, så får håpe det som er igjen gjør susen! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Blir spennende å høre hvordan det går for deg, håper det klaffer på første hos deg også 😁🤞🏼 

Jeg har fortsatt på min flaske for å prøve å forhindre SA, og so far so good! 🤞🏼 Er 5+1 nå! Begynner å minske i flaska da, så får håpe det som er igjen gjør susen! 😆

Tusen takk :) Jeg skal holde deg oppdatert. 

Tar du 10 dråper tre ganger daglig? Når i syklusen begynte du med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) Jeg skal holde deg oppdatert. 

Tar du 10 dråper tre ganger daglig? Når i syklusen begynte du med det? 

Ja, gjør det 😁

Ja det gjør jeg, tar 10 dråper tre ganger daglig. Jeg begynte med det 17. Mars fordi jeg trodde jeg hadde eggløsning 16.,men så viste det seg at eggløsning var 20. Mars. Tror det er tenkt at man skal begynne på det rett etter eggløsning egentlig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Hopptimisten skrev:

Ja, gjør det 😁

Ja det gjør jeg, tar 10 dråper tre ganger daglig. Jeg begynte med det 17. Mars fordi jeg trodde jeg hadde eggløsning 16.,men så viste det seg at eggløsning var 20. Mars. Tror det er tenkt at man skal begynne på det rett etter eggløsning egentlig 😆

Ok, tusen takk :) Da skal jeg tilskrive det neste PP :) Tok det lang tid før du fikk den fra nettsiden forresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, tusen takk :) Da skal jeg tilskrive det neste PP :) Tok det lang tid før du fikk den fra nettsiden forresten? 

No problem! Mener å huske det gikk ganske raskt før den kom frem 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Hopptimisten skrev:

No problem! Mener å huske det gikk ganske raskt før den kom frem 😊👍🏼

Satser på at det skjer for min del også. Går jo litt dager nå i påsken, men får EL tidlig i syklusen, så burde ha det innen 1 uke hvertfall. Ha en fortsatt god påske og jeg skylder deg et påskeegg om jeg blir gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satser på at det skjer for min del også. Går jo litt dager nå i påsken, men får EL tidlig i syklusen, så burde ha det innen 1 uke hvertfall. Ha en fortsatt god påske og jeg skylder deg et påskeegg om jeg blir gravid ;)

Jeg ville hvertfall startet så fort du får det hvis du allerede har hatt eggløsning når du får den! Krysser alt jeg har for deg😁🤞🏼🐣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hopptimisten skrev:

Jeg ville hvertfall startet så fort du får det hvis du allerede har hatt eggløsning når du får den! Krysser alt jeg har for deg😁🤞🏼🐣 

Tusen tusen takk!!! :) :) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Vi har prøvd å bli gravide i over ett år uten å lykkes, etter første PP med babyklister, ble vi gravide 🤗

Anonymkode: b63a1...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i beskrivelsen at det er Homøopatisk. Såvidt jeg kan lese er fortynningsgraden D3 som betyr at det koster nesten 400kr for det som er 50 ml med nesten bare vann + litt sprit og bittesmå mengder av 2 vanlige planter. Synes det er uetisk å utnytte folk som vil gjøre alt for å forsøke å bli gravide ved å selge dem overpriset vann. Fint at folk her har blitt gravide men det var isåfall tilfeldig og synes ikke det skal være lov å reklamere for sånt noe her. 

Edit: D3 betyr at det er 30 deler vann for hver del med plante. (Tenk på det som blandingsforhold for saft, 1:6 betyr 1 dl saft og 1 dl vann. 1:30 betyr 1 del plante (eller planteekstrakt) og 30 deler vann) Så skal man jo bare ta en bitteliten dråpe oppi mer vann.. så det man får i seg er 99% vann...

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på de 2 som er linket er at den nederste er MER vannet ut og bare har den berberis-planten, mens den andre også har littegrann nesle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...