mingrid Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har plutselig blitt oppmerksom på et homøpatisk middel med virkestoffet berberis, på folkemunne og KG tydeligvis omtalt som «baby-klister». Når jeg googler kommer det litt variert informasjon, men finner ikke noe som tyder på at det skal være farlig å bruke i forsøk på å bli gravid. Poenget med produktet er visst at det stimulerer blodsirkulasjonen i livmoren, og skal gjøre det enklere å få egget til å feste seg. Er det noen her inne som har forsøkt det? Hvor bestiller dere evt. produktet fra? Vil gjerne vite alt om dette!
Gjest UngMann1986 Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Homøopati = ingen effekt utover placebo.
Vestalinn Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Brukte det tre sykluser. Ble gravid på første men mistet (kjemisk). Ble ikke gravid de to andre syklusene. Sist syklus nå brukte jeg det ikke og ble gravid (og så langt ser alt bra ut). Tror alt dette var helt tilfeldig og at det ikke har noen spesiell effekt. Kjøpte det på en dansk side, husker ikke hvilken i farten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Om det var tilfeldig eller ikke vet jeg jo ikke, men vi prøvde i 7 mnd uten babyklister, og første gangen jeg prøvde ble vi gravide. Jeg kan jo ha blitt gravid uansett, det vet jeg jo ikke- Men farlig er det jo ikke. Anonymkode: 66deb...288 1
mingrid Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, UngMann1986 skrev: Homøopati = ingen effekt utover placebo. Jeg innser at det var misvisende å kalle det homøpati. Produktet jeg refererer til er et kosttilskudd, og er plantebasert. Jeg vet at homøpati bygger på andre prinsipper. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Dere som brukte dette, når i syklusen tok dere det? Anonymkode: bef47...d37
Hopptimisten Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har begynt på babyklister denne PP! Begynte rett etter eggløsning (tror jeg). Spent på å se om det har noe for seg! 🤞
lizzy90 Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Jeg ble gravid:-) hadde flere kjemiske og prøvde i 7 mnd. Gikk på Første forsøk med babyklister. Begynte 3 dager etter eggløsning
Hopptimisten Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 Så fint lizzy90😁 Håper det samme for meg 🤞🏼🤞🏼 Noen som har erfaringer med dette for å forhindre SA? Hatt en MA og en SA, så håper på at det hjelper også for å holde på fosteret! 🤞🏼
Hopptimisten Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 På 8.3.2020 den 11.42, mingrid skrev: Jeg har plutselig blitt oppmerksom på et homøpatisk middel med virkestoffet berberis, på folkemunne og KG tydeligvis omtalt som «baby-klister». Når jeg googler kommer det litt variert informasjon, men finner ikke noe som tyder på at det skal være farlig å bruke i forsøk på å bli gravid. Poenget med produktet er visst at det stimulerer blodsirkulasjonen i livmoren, og skal gjøre det enklere å få egget til å feste seg. Er det noen her inne som har forsøkt det? Hvor bestiller dere evt. produktet fra? Vil gjerne vite alt om dette! Jeg kjøpte på mecindo.no! Har lest at man skal ta 10 dråper 3 ganger om dagen fra etter eggløsning, også at man skal fortsette denne dosen dersom man ønsker å forhindre SA. Kjøpte og begynte på min første PP med dette nå, så ingen erfaringer enda🤞🏼 Etter over et år med prøving og en MA og en SA, så tenker jeg at det hvertfall ikke kan skade å prøve 😅 1
Hopptimisten Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 (endret) Update: som sagt begynte jeg på babyklister dagen etter det jeg trodde var eggløsningsdagen, men den viste seg å være 3 dager senere. Hadde eggløsning 20. mars, begynte på babyklister 17.mars, og sitter nå med positiv test i hånda😍 Testet svak positiv på tidlig test 11 dpo😁 Umulig å si om det har noe sammenheng, eller om det er tilfeldig da! Men det skadet iallefall ikke 😁 Fortsetter å ta babyklister for å forhindre SA, så krysser fingrene 🤞🏼🤞🏼 Endret 2. april 2020 av Hopptimisten 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 13 minutter siden, Hopptimisten skrev: Update: som sagt begynte jeg på babyklister dagen etter det jeg trodde var eggløsningsdagen, men den viste seg å være 3 dager senere. Hadde eggløsning 20. mars, begynte på babyklister 17.mars, og sitter nå med positiv test i hånda😍 Testet svak positiv på tidlig test 11 dpo😁 Umulig å si om det har noe sammenheng, eller om det er tilfeldig da! Men det skadet iallefall ikke 😁 Fortsetter å ta babyklister for å forhindre SA, så krysser fingrene 🤞🏼🤞🏼 Så bra! Hvilken bruker du? Ser nettsiden har flere forskjellige.. Anonymkode: d8cc8...6b2
Hopptimisten Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Hvilken bruker du? Ser nettsiden har flere forskjellige.. Anonymkode: d8cc8...6b2 Jeg kjøpte den som heter Berberis fructus D4 fra Allergica 😊 Krysser fingrene for deg og 🤞🏼🤞🏼🥰
watermeloon Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Har lest at det hjelper mange, men hjalp ikke her.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #15 Skrevet 2. april 2020 10 timer siden, Hopptimisten skrev: Jeg kjøpte den som heter Berberis fructus D4 fra Allergica 😊 Krysser fingrene for deg og 🤞🏼🤞🏼🥰 Tusen takk! Har du denne: https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYASABEgJVvfD_BwE eller denne: https://mecindo.no/allergica-berberis-fructus-d4-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYAiABEgLqdfD_BwE Anonymkode: d8cc8...6b2
Hopptimisten Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Har du denne: https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYASABEgJVvfD_BwE eller denne: https://mecindo.no/allergica-berberis-fructus-d4-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYAiABEgLqdfD_BwE Anonymkode: d8cc8...6b2 Den nederste 😉😊👌🏼
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #17 Skrevet 2. april 2020 4 minutter siden, Hopptimisten skrev: Den nederste 😉😊👌🏼 Takk Anonymkode: d8cc8...6b2
Hopptimisten Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Anonymkode: d8cc8...6b2 No problem, lykke til 🤞🏼😊
mingrid Skrevet 3. april 2020 Forfatter #19 Skrevet 3. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Har du denne: https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYASABEgJVvfD_BwE eller denne: https://mecindo.no/allergica-berberis-fructus-d4-50ml-no?gclid=EAIaIQobChMI1cn_iKbK6AIVyaSaCh3YzABqEAYYAiABEgLqdfD_BwE Anonymkode: d8cc8...6b2 Jeg kjøpte den øverste, og ble gravid etter 6 prøveperioder uten. Jeg begynte på fructus femina dagen før eller samme dag som eggløsning, og to uker etter satt jeg med en positiv graviditetstest, gitt 🤗 Umulig å si om det er tilfeldig eller ikke.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 38 minutter siden, mingrid skrev: Jeg kjøpte den øverste, og ble gravid etter 6 prøveperioder uten. Jeg begynte på fructus femina dagen før eller samme dag som eggløsning, og to uker etter satt jeg med en positiv graviditetstest, gitt 🤗 Umulig å si om det er tilfeldig eller ikke.. Oi, så gøy! Gratulerer Jeg kommer nok til å kjøpe en av de til neste PP hvis denne ikke går. Anonymkode: d8cc8...6b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå