mingrid Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har plutselig blitt oppmerksom på et homøpatisk middel med virkestoffet berberis, på folkemunne og KG tydeligvis omtalt som «baby-klister». Når jeg googler kommer det litt variert informasjon, men finner ikke noe som tyder på at det skal være farlig å bruke i forsøk på å bli gravid. Poenget med produktet er visst at det stimulerer blodsirkulasjonen i livmoren, og skal gjøre det enklere å få egget til å feste seg. Er det noen her inne som har forsøkt det? Hvor bestiller dere evt. produktet fra? Vil gjerne vite alt om dette!
Amatariel Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har brukt det. Da vi skulle prøve på baby for noen år siden slet jeg med å holde på et svangerskap. Etter to aborter kom jeg over Fructus femina. Sitat Fructus femina er fremstillet i Danmark siden 1988, og anvendes i dag av et stort antall behandlere samt på flere fertilitetsklinikker. Bl.a. forbedrer midlet morkakenss tilstand vesentlig. Midlet har fått kallenavnet "babyklister" fordi livmorveggen stimuleres til å fortykke seg, så det befruktede egg bedre kan sette seg fast. "Babyklister" blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tendens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling får å styrke livmoren. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn." Jeg bestilte det her: https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html Jeg startet å ta det ved ca. eggløsningstidspunkt. Dosering er 10 dråper i litt vann 3 ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå