Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig blitt oppmerksom på et homøpatisk middel med virkestoffet berberis, på folkemunne og KG tydeligvis omtalt som «baby-klister». Når jeg googler kommer det litt variert informasjon, men finner ikke noe som tyder på at det skal være farlig å bruke i forsøk på å bli gravid. Poenget med produktet er visst at det stimulerer blodsirkulasjonen i livmoren, og skal gjøre det enklere å få egget til å feste seg. 

Er det noen her inne som har forsøkt det? Hvor bestiller dere evt. produktet fra? Vil gjerne vite alt om dette! 

Skrevet

Jeg har brukt det. Da vi skulle prøve på baby for noen år siden slet jeg med å holde på et svangerskap. Etter to aborter kom jeg over Fructus femina. 

Sitat

Fructus femina er fremstillet i Danmark siden 1988, og anvendes i dag av et stort antall behandlere samt på flere fertilitetsklinikker. Bl.a. forbedrer midlet morkakenss tilstand vesentlig. Midlet har fått kallenavnet "babyklister" fordi livmorveggen stimuleres til å fortykke seg, så det befruktede egg bedre kan sette seg fast.
"Babyklister" blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tendens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling får å styrke livmoren. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn."

Jeg bestilte det her: https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html

Jeg startet å ta det ved ca. eggløsningstidspunkt. Dosering er 10 dråper i litt vann 3 ganger om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...