Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt sånne klistremerker som man kan merke klærne med? Tenker på sånne hvite klistremerker med navn og adresse/el telefonnr. Lurer på om de kan strykes på...
Kristin S Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 På barnehager og skoler/SFO så får du tak i et sånt bestillingsskjema! (I allefall de fleste steder)
Nella Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Det beste er de du syr på. De sitter uansett. Litt av gangen så går det så greit så.
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 http://www.navnelapper.no/askeladden/index.jsp disse kan strykes på og er helt supre!
Cr@sh Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Så snålt... har akkurat sittet og bestilt på www.sabo.no... Kjekke greier!
Gjest skindeep Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Oj, dette var lurt! Hadde jeg ikke lset denne tråden hadde jeg heller ikke kommet på noe sånt jeg. Men dette kan være kjekt til min lille begynner på barnehage! :-)
Sun Skrevet 12. juni 2005 #8 Skrevet 12. juni 2005 Vi har bestilt på markmaster.no Veldig fornøyd med priser, levering og utseende. Har ikke testet strykelappene enda, men de skal være bra.
Lisemor Skrevet 13. juni 2005 #9 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har fra Askeladden (de Mie la ut link til) og er kjempefornøyd med utseende, størrelse, holdbarhet og pris. Klærne blir jevnligt vasket og det merkes nesten ikke. Klisterlappene til ting eks. matbokser, flasker ol. tåler flittig maskinvask.
Letti Skrevet 14. juni 2005 #10 Skrevet 14. juni 2005 Vevde navnebånd fra Sabo med taggit feste er supre. Har prøvd alt fra strykemerker til klistremerker og hos oss har ikke det fungert. Men disse vevde merkene satt jeg på klærne for første gang da gutta begynte i park som tre åringer (idag 8 og 10 år). Så nå når jeg finner frem gamle klær etter dem sitter lappenen enda. Og så er det fort gjort. Og enkelt.
sandra++ Skrevet 14. juni 2005 #11 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har brukt merkester.no i mange år. De som strykes på er kjempe gode,og holder i mange år :-) billige er i og.
Cr@sh Skrevet 14. juni 2005 #12 Skrevet 14. juni 2005 Vevde navnebånd fra Sabo med taggit feste er supre. Har prøvd alt fra strykemerker til klistremerker og hos oss har ikke det fungert. Men disse vevde merkene satt jeg på klærne for første gang da gutta begynte i park som tre åringer (idag 8 og 10 år). Så nå når jeg finner frem gamle klær etter dem sitter lappenen enda. Og så er det fort gjort. Og enkelt. Dette høres bra ut... Har bestilt fra Sabo. Venter pakke i posten i løpet av uka. Flott a!
Gjest Emera Skrevet 14. juni 2005 #13 Skrevet 14. juni 2005 Stiller meg bak anbefalingen av Taggit fra Sabo! Superenkelt og de sitter kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå