AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg er en alenemamma på 37 år med en gutt på 7 år. Jeg har akkurat flyttet fra Tromsø til Oslo. Vi har veldig lyst til å reise til Spania i sommer. Jeg ønsker å gi Lukas en uforglemmelig ferie. Jeg er i utgangspunktet en sjenert person. Møte ukjente på et charterhotell er litt skummelt. Jeg kunne tenkt meg å dratt nedover med noen som har de samme interessene og barn i samme alder. Noen forslag til hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: cf8a7...a04
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en alenemamma på 37 år med en gutt på 7 år. Jeg har akkurat flyttet fra Tromsø til Oslo. Vi har veldig lyst til å reise til Spania i sommer. Jeg ønsker å gi Lukas en uforglemmelig ferie. Jeg er i utgangspunktet en sjenert person. Møte ukjente på et charterhotell er litt skummelt. Jeg kunne tenkt meg å dratt nedover med noen som har de samme interessene og barn i samme alder. Noen forslag til hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: cf8a7...a04 Er vel ikke så mange som bestiller sydentur akkurat nå....vente litt og se hvordan det går med virusepidemien. Anonymkode: 48bc3...834
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Fint på chartertur til et hotell med barneklubb. Da er det flere barneaktiviteter der barna blir kjent og leker med andre. Anonymkode: 99bce...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå