AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Noen som har prøvd deres ansiktskremer? Hvordan er de? Anonymkode: d12b4...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Clinique moisture surge 72 hour repleneshing hydrator er noe av det beste jeg har prøvd! Er på min andre krukke nå og jeg er bare helt frelst. Huden kjennes deilig og myk ut uten å bli fet. Den har en gelaktig konsistens så den trekker raskt inn og man kan fint legge sminke over 😍 Anonymkode: 6cf32...1f2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Hva slags hudtype har du? Jeg har også prøvd Clinique sin moisture surge 72 hour replenishing hydrator og synes den er helt herlig. Lukter lite, silkemyk konsistens, trekker fort inn i huden. Opplever at noen kremer legger seg utenpå som en film, men det gjør ikke denne i det hele tatt. Huden kjennes ut som hud - glatt og fin. En fantastisk krem. Jeg bruker også nattmasken og øyekremen i samme serie og synes disse er veldig gode også. Jeg har normal hud som er litt tørr under øyne og i kinn, samt noe dehydrert som noen ganger fører til at jeg blir oljete. Jeg synes Clinique passer perfekt til min normale hud, men strekker ikke helt til der jeg lener mer mot den tørre/dehydrerte siden. Her trenger jeg litt ekstra fukt. Det positive er at jeg har blitt mye mindre oljete enn før! Hvis du har tørr/veldig tørr hud vil nok ikke denne fuktighetskremen strekke til. Men jeg ser jo at de har andre kremer for disse hudtypene som helt sikkert er verdt å prøve. Anonymkode: 59edb...944
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags hudtype har du? Jeg har også prøvd Clinique sin moisture surge 72 hour replenishing hydrator og synes den er helt herlig. Lukter lite, silkemyk konsistens, trekker fort inn i huden. Opplever at noen kremer legger seg utenpå som en film, men det gjør ikke denne i det hele tatt. Huden kjennes ut som hud - glatt og fin. En fantastisk krem. Jeg bruker også nattmasken og øyekremen i samme serie og synes disse er veldig gode også. Jeg har normal hud som er litt tørr under øyne og i kinn, samt noe dehydrert som noen ganger fører til at jeg blir oljete. Jeg synes Clinique passer perfekt til min normale hud, men strekker ikke helt til der jeg lener mer mot den tørre/dehydrerte siden. Her trenger jeg litt ekstra fukt. Det positive er at jeg har blitt mye mindre oljete enn før! Hvis du har tørr/veldig tørr hud vil nok ikke denne fuktighetskremen strekke til. Men jeg ser jo at de har andre kremer for disse hudtypene som helt sikkert er verdt å prøve. Anonymkode: 59edb...944 Hvis man har tørrere hud så kan man bruke den andre varianten som heter Riche 😁 Jeg kjøpte den ved en feil og den ble liiitt for mye for mye for meg. Jeg bruker den som nattkrem og på halsen om dagen, det fungerer fint 😊 Jeg har ikke så veldig tørr hud, men ganske dehydrert. I vinter klikka huden min totalt. Den kjentes ut som sandpapir og flasset noe så vanvittig 😳😳 Svidde uansett hva jeg tok på. Men så kjøpte jeg da denne Moisture surge 72 hour, i tillegg til Kicks sitt eget merke under kremen - en blå serie; extreme hydrate booster etter rens, deretter serumet, og så moisture surge til slutt. Huden ble fort helt perfekt og nå har jeg skikkelig babyhud 😍😍 Jeg kan virkelig anbefale Kicks sin blå serie hvis huden er enda mer tørst! Det er en veldig rimelig serie også. Jeg legger ved linker: https://www.kicks.no/kicks-beauty/natural-choice/fairtrade/fairtrade-ansiktspleie/ansiktsserum/moisture-skin-booster-150-ml https://www.kicks.no/kicks-beauty/natural-choice/fairtrade/fairtrade-ansiktspleie/ansiktsserum/moisture-hydrating-serum Anonymkode: 6cf32...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Ingen, for de tester på dyr ❌❌ Anonymkode: 526c6...5ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå