AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har vokst opp med en far som var konstant utro, og har hatt mange stemødre, som var utrolig slemme mot meg, slengte dritt til meg og hun ene var psykopat og slo meg/stengte meg inne/ute også. Faren min er en typisk umoralsk mann som tømmer seg i alle og bytter damer oftere enn vi damer bytter sokker. Har sagt klart i fra hva jeg syns om det men han tenker kun på seg selv, som alle menn gjør. Er bare meg meg meg med menn, de gir faen i andre og eier ikke empati. Aldri opplevd. Syns det er SYKT nasty, og vitner om dårlig kvinnesyn. Nå har han funnet seg ei ny fittekjerring som er skikkelig bitchy og jeg nekter å ha noe med den jævla hora å gjøre. Dette har jeg sagt til min far. Egentlig vil jeg bryte kontakten helt, for det strider imot mine verdier å oppføre seg sånn som han gjør. Er sikker på at jeg har en haug med søsken rundt om i Latin-Amerika/USA (der min far opprinnelig er fra og har bodd i lange perioder uten å ta kontakt!). Men, så sa moren min (foreldrene mine har vært skilt i mange år altså) at jeg ikke må være så streng, han er 70 år og veldig egoistisk ja, men samtidig sa hun at han nærmer seg 70 år og at jeg burde ha kontakt med han. Er bare så vanskelig, jeg syns mannen er motbydelig, og jeg sys menn er frastøtende pga han, siden nesten alle menn er sånn. Dette kan kanskej være til ettertanke for dere menn som oppfører dere sånn, dere risikerer faktisk å miste kontakten med barna deres. Men så klart fitte kommer foran alt, familie er jo ikke noe viktig for dere menn. Flere i samme situasjon, og hvordan takler dere sånne umoralske fedre? Anonymkode: b8eeb...981 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Nei, min far er så lite slik overhodet mulig. Jeg innser at jeg er heldig sånn sett, fordi jeg tror slike fedre er sjeldne! Anonymkode: dbd5b...dd7 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vokst opp med en far som var konstant utro, og har hatt mange stemødre, som var utrolig slemme mot meg, slengte dritt til meg og hun ene var psykopat og slo meg/stengte meg inne/ute også. Faren min er en typisk umoralsk mann som tømmer seg i alle og bytter damer oftere enn vi damer bytter sokker. Har sagt klart i fra hva jeg syns om det men han tenker kun på seg selv, som alle menn gjør. Er bare meg meg meg med menn, de gir faen i andre og eier ikke empati. Aldri opplevd. Syns det er SYKT nasty, og vitner om dårlig kvinnesyn. Nå har han funnet seg ei ny fittekjerring som er skikkelig bitchy og jeg nekter å ha noe med den jævla hora å gjøre. Dette har jeg sagt til min far. Egentlig vil jeg bryte kontakten helt, for det strider imot mine verdier å oppføre seg sånn som han gjør. Er sikker på at jeg har en haug med søsken rundt om i Latin-Amerika/USA (der min far opprinnelig er fra og har bodd i lange perioder uten å ta kontakt!). Men, så sa moren min (foreldrene mine har vært skilt i mange år altså) at jeg ikke må være så streng, han er 70 år og veldig egoistisk ja, men samtidig sa hun at han nærmer seg 70 år og at jeg burde ha kontakt med han. Er bare så vanskelig, jeg syns mannen er motbydelig, og jeg sys menn er frastøtende pga han, siden nesten alle menn er sånn. Dette kan kanskej være til ettertanke for dere menn som oppfører dere sånn, dere risikerer faktisk å miste kontakten med barna deres. Men så klart fitte kommer foran alt, familie er jo ikke noe viktig for dere menn. Flere i samme situasjon, og hvordan takler dere sånne umoralske fedre? Anonymkode: b8eeb...981 Mente at han nærmer seg 70 år, han har ikke fylt 70 år. Sorry ble feil. Anonymkode: b8eeb...981
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 En man kan ikke være hore, en mann er en gigolo. Det høres ut som faren din har draget. Anonymkode: cad37...0b7 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 De færreste menn driver og ligger rundt så mye som du beskriver. Det er ikke bra for deg å generalisere og ha et negativt syn på alle menn ut fra hva én mann gjør. Anonymkode: 2f859...745 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, min far er så lite slik overhodet mulig. Jeg innser at jeg er heldig sånn sett, fordi jeg tror slike fedre er sjeldne! Anonymkode: dbd5b...dd7 Da er du heldig! Jeg vet ikke hva er en bra menn er en gang, for jeg har vokst opp med denne dritten. Broren min er om ikke like ille så bytter han ofte damer. Vet ikke om det er fordi de er latinomenn, syns ikke norske menn oppfører seg noe bedre. Har selv gått i terapi i i mange år fordi jeg møter bare menn som er like ille som faren min. Men hjelper ingenting, gjør meg bare mer bitter fordi faren min har kjæreste hele tiden og meg er det ingen som vil ha Anonymkode: b8eeb...981
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De færreste menn driver og ligger rundt så mye som du beskriver. Det er ikke bra for deg å generalisere og ha et negativt syn på alle menn ut fra hva én mann gjør. Anonymkode: 2f859...745 Etter min erfaring gjør de det altså. Opplever også at menn kaller meg søppel, så er ikke veldig imponert over mobbingen til norske menn. Poenget med innlegget mitt var egentlig, hadde dere orket å ha kontakt med en sånn person? Oslos svar på Julio Iglesias? Anonymkode: b8eeb...981
abc123detvardet Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter min erfaring gjør de det altså. Opplever også at menn kaller meg søppel, så er ikke veldig imponert over mobbingen til norske menn. Kan du slutte med generaliseringer? Kanskje det er du som er problemet, og ikke alle mennene. 5
FluffyJuggernaut Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Høres ikke ut som ditt syn på kvinner er så mye bedre ved beskrivelsene av kvinnen som har falt for sjarmen til faren din. Jeg skjønner at du ikke ønsker kontakt med henne siden hun mest sannsynlig kun blir værende til hun får nok av utroskapen hans. Og om hun har behandlet deg dårlig så kan jeg vel, eller til en viss grad skjønne skjellsordene. Men det er jo faren din du bør snakke med, han har vel kanskje sviktet deg mest av alt om han lar deg bli mishandlet av ekser og nye kjærester. Han skulle ha beskyttet deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Hvem faren din knuller når han nærmer seg 70, må nå være en privatsak. At du derimot har hatt slemme stemødre som har plaget deg når du var mindre er bare tragisk, da burde din far ha grepet inn. Jeg har mine "svin på skogen" selv i så måte, men jeg passet alltid på, og var diskret når barna var små. Anonymkode: 22e88...55d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, abc123detvardet skrev: Kan du slutte med generaliseringer? Kanskje det er du som er problemet, og ikke alle mennene. Jeg har ikke blitt bedt om å bli banket opp og mobbet av menn. Anonymkode: b8eeb...981 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Høres ikke ut som ditt syn på kvinner er så mye bedre ved beskrivelsene av kvinnen som har falt for sjarmen til faren din. Jeg skjønner at du ikke ønsker kontakt med henne siden hun mest sannsynlig kun blir værende til hun får nok av utroskapen hans. Og om hun har behandlet deg dårlig så kan jeg vel, eller til en viss grad skjønne skjellsordene. Men det er jo faren din du bør snakke med, han har vel kanskje sviktet deg mest av alt om han lar deg bli mishandlet av ekser og nye kjærester. Han skulle ha beskyttet deg. Hun er utrolig frekk og nedlatende mot meg, gjør narr av hudfargen min bl.a. Hater henne. Er veldig bitter på faren min ja, siden jeg er så ødelagt pga alt han har latt meg gjennomgå. Men det nytter ikke snakke med han. For han er bare opptatt av sine behov. I går stod han lenge utenfor og ringte på men jeg gadd ikke åpne. Sa jeg ikke orker snakke med han. Er det slemt? Jeg syns bare det er så vanskelig å forholde meg til en mann som har såret meg sånn. Når jeg sier det, du har ikke tatt vare på meg og vært veldig ego så sier han bare javel. Anonymkode: b8eeb...981 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: jeg sys menn er frastøtende pga han, siden nesten alle menn er sånn. Dette kan kanskej være til ettertanke for dere menn som oppfører dere sånn, dere risikerer faktisk å miste kontakten med barna deres. Men så klart fitte kommer foran alt, familie er jo ikke noe viktig for dere menn. Anonymkode: b8eeb...981 Så lenge du bruker den unnskyldningen så kommer du deg i alle fall ikke videre. Anonymkode: 2be89...1e8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du heldig! Jeg vet ikke hva er en bra menn er en gang, for jeg har vokst opp med denne dritten. Broren min er om ikke like ille så bytter han ofte damer. Vet ikke om det er fordi de er latinomenn, syns ikke norske menn oppfører seg noe bedre. Har selv gått i terapi i i mange år fordi jeg møter bare menn som er like ille som faren min. Men hjelper ingenting, gjør meg bare mer bitter fordi faren min har kjæreste hele tiden og meg er det ingen som vil ha Anonymkode: b8eeb...981 Tror det bare er i mange menns natur å være slik, ja hvis du har sett serien 'Exit' så er det jo ikke uvanlig ifølge den serien! Hva vil latinomenn si? Altså hvilket land ? Men er de ikke oppvokst her da? Anonymkode: dbd5b...dd7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det bare er i mange menns natur å være slik, ja hvis du har sett serien 'Exit' så er det jo ikke uvanlig ifølge den serien! Hva vil latinomenn si? Altså hvilket land ? Men er de ikke oppvokst her da? Anonymkode: dbd5b...dd7 Det er virkelig demotiverende å høre at man må forvente denne typen oppførsel. Min far har røtter fra Mexico, men har bodd mange år i USA/Norge. Min bror er født her i Norge. Er bare så usikker på om jeg skal bryte kontakten for godt. Det her er veldig vanskelig, og nå gir moren min meg dårlig samvittighet i tillegg. Jeg har nesten ingen familie siden nesten alle er døde. Anonymkode: b8eeb...981
Zienna Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det bare er i mange menns natur å være slik, ja hvis du har sett serien 'Exit' så er det jo ikke uvanlig ifølge den serien! Hva vil latinomenn si? Altså hvilket land ? Men er de ikke oppvokst her da? Anonymkode: dbd5b...dd7 Sånt tull. Menn er like forskjellige som vi kvinner er. Det er IKKE menns natur å være utro mer enn det er kvinners natur! Har selv to voksne sønner, og synes slike påstander er forkastelige.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 Nei, alle menn er ikke sånn! Men nei, jeg synes ikke du trenger å ha kontakt med din far. Han har åpenbart ikke vært noe godt i livet ditt, og har ødelagt din tro på at mennesker kan være gode. Så her tenker jeg at du må gjøre hva som er bra for deg. Er det negativt å ha han i livet ditt så kan du kutte han ut. (Men ta med i vurderingen om du kommer til å angre den dagen du ikke lenger har mulighet). og gå i terapi! Anonymkode: 56889...623 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 19 minutter siden, abc123detvardet said: Kan du slutte med generaliseringer? Kanskje det er du som er problemet, og ikke alle mennene. Du mener hun fortjener å bli kalt søppel? At de som gjør det ikke har en fri vilje eller noen krav på seg? Hørt om victim blsming? Skjerp deg noe då innmari. Ts, du må fortsette å gå til psykolog for å jobbe ned din selvrespekt og tankemønster. Skjønner du har vært uheldig og kanskje litt mye eksponert for dårlige menn, så du må treffe dem i andre miljøer og med en annen innstilling. Og angående din far? Tror ikke jeg ville brukt tid på ham nei. Anonymkode: ef04e...808 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig demotiverende å høre at man må forvente denne typen oppførsel. Min far har røtter fra Mexico, men har bodd mange år i USA/Norge. Min bror er født her i Norge. Er bare så usikker på om jeg skal bryte kontakten for godt. Det her er veldig vanskelig, og nå gir moren min meg dårlig samvittighet i tillegg. Jeg har nesten ingen familie siden nesten alle er døde. Anonymkode: b8eeb...981 Hvor er din mor oppi det hele? Har du ikke mye kontakt? (sorry om det er for personlig, ble bare nysgjerrig) Vel, du bør jo tenke på ditt eget beste og det høres ut som det har negativ påvirkning på deg. Så med mindre din far sier at han ønsker å endre oppførselen.. Bare fordi man er i slekt, betyr ikke det at man skal finne seg i dårlig oppførsel fra familie. Han skulle vel kanskje ønske å slå seg litt til ro når han nærmer seg 70? Anonymkode: dbd5b...dd7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, Zienna skrev: Sånt tull. Menn er like forskjellige som vi kvinner er. Det er IKKE menns natur å være utro mer enn det er kvinners natur! Har selv to voksne sønner, og synes slike påstander er forkastelige. Unnskyld da, men du kan ikke nekte for at veldig mange er slik... Det betyr ikke alle såklart. Og ja, finnes slike kvinner også, virker som mange av de synes det er helt greit å være sånn selv. Anonymkode: dbd5b...dd7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå