Pearl Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 Hei. Er det noen her som vet eller har erfaring med hva som kan plantes med duk?? Jeg har hørt at skal man ha stauder i bed må man ikke ha ugress duk, noen vintergrønne, spesielt surbedsplanter skal heller ikke ha duk. Vil veldig gjerne ta imot gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #2 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg for min del planter alle vekster i duk. Rosentrær, nelliker, sommerblomster osv. Bare pass på at du bruker de samme hullene fra årets sommerblomster til neste år. Kjempepraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 10. september 2002 #3 Del Skrevet 10. september 2002 Har ikke hørt om noen spesielle planter som ikke skal vere i duk. Det tror jeg da alle planter tåler, skjønner ikke hvorfor de ikke skal det... Men erfaring har jeg ikke, selv om jeg skulle hatt en stor duk for å dekke alt skvalderkålet som har dukket opp her.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå