AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har de bare i de plastposene fra butikken, men hva gjør dere andre? Anonymkode: f42d0...8b7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Smartvent fra Tupperware. Da holder de seg leeeenge! Kan ha feks selleristang og gulrot der i månedsvis. Selleristangen har gjerne vokst litt oppi der og gulrøttene tørker ikke så fort inn eller råtner. Anonymkode: bd4df...7a8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Smartvent fra Tupperware. Da holder de seg leeeenge! Kan ha feks selleristang og gulrot der i månedsvis. Selleristangen har gjerne vokst litt oppi der og gulrøttene tørker ikke så fort inn eller råtner. Anonymkode: bd4df...7a8 Det var smart! Selv oppbevarer jeg de i grønnsaksskuffen, gulrøttene beholder jeg emballasjen til. Tomater og avokado har jeg ikke i kjøleskapet. Jeg handler ikke så veldig mye grønnsaker av gangen, så får alltid brukt det opp. Lager wok eller omelett hvis jeg har litt grønnsaksrester, eller kanskje en suppe. Prøver generelt å alltid tømme kjøleskapet litt ved å lage et sånt type måltid. Anonymkode: eb5da...b73 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Oppbevarer de i grønnsaksskuffen med minst mulig plast rundt. Da holder de lenge. Opplever at de roter og mugner fortere når de er pakket inn i plast. Anonymkode: 847ae...e7d
Dolce Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Veldig mye oppbevares i en stor "trådhylle" på kjøkkenet. Altså ikke i kjøleskap. Unntak er salater og annet som er oppbevart kjølig også i butikken.
Frøknen Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 18 timer siden, Meadow skrev: I grønnsaksskuffen i kjøleskapet. Dette 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har tre grønnsaksskuffer, og stiller dem inn på ulikt fuktnivå. Tar av all plast med en gang. Legger i ulike luftige kurver. Nederste, lav luftfuktighet; løk, poteter, enkelte rotgrønnsaker, sopp Midterste, medium luftfuktighet; purre, selleri, ingefær, chili, rotgrønnsaker Øverste, høy luftfuktighet; grønn salat, tomater, agurk Anonymkode: 3776d...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå