Gå til innhold

Født i feil art?Føler meg som en katt

Tror du at jeg er en katt?Født i feil art  

32 stemmer

1. 1. Tror du at jeg er en katt?

• Ja, høres sånn ut
      7
    • Nei, er du gæren
      23
    • Kanskje, vet ikke jeg
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg var liten følte jeg at noe ikke stemmer. Jeg ser veldig godt i mørket, kan lese avis selv om det ikke er noe lys på rommet. Føler at jeg på en måte kan kommunisere med andre katter (telepatisk?). Katter i nabolaget var mine beste venner i barndommen, og som barn likte jeg best å leke med et garnnøste. Vet at det finnes utredningsklinikker for de som er født i feil kropp, med finnes det noe lignende for sånne som meg? Hvis ikke i Norge, kanskje i utlandet

Anonymkode: dd33a...c48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Katter kan ikke lese.

Anonymkode: 5f73f...00c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Sett en dokumentar om folk som føler seg mer som katter, så du er ikke alene..   søsteren min hadde forsåvidt en lang periode i barndommen  der hun insisterte på å spise hundemat , gå på alle fire og bjeffe,  og at mamma måtte ha henne i bånd når de skulle noe

Anonymkode: 80c01...378

Skrevet

Synes å huske det var en dokumentar om "katten" Nano. Google it, så finner du henne. Anthony Padilla har også en episode på YouTube. Tror den het "I spent a day with otherkins". 

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at du føler deg som en katt? Du kan jo elske katter, men det er jo noe helt annet å føle at du ER en. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke en katt derfor kan du heller ikke si at du føler deg som en fordi du vet ikke hvordan det føles eller hva det vil si å faktisk være en katt.

Dusjer eller bader du aldri feks? Sleiker du deg selv for å vaske deg?

Anonymkode: 071fe...2b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gorilla said:

Hva mener du med at du føler deg som en katt? Du kan jo elske katter, men det er jo noe helt annet å føle at du ER en. 

Det er bare en følelse. Noen føler at de er kvinner selv om biologisk sett er de menn. Jeg føler meg som en katt. Men samfunnet tilretelleger ikke for slike som meg slik de gjør for transer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du store deler av dagen på å vandre ute og lete etter dyr som mus, fugler og ekorn? Freser du når du blir irritert? Hater vann, digger å legge deg oppå ark eller tastatur? Maler du? Mjauer når du vil ha mat? Vasker du kroppen din ved å slikke deg? Hoster opp hårballer? Klorer og spisser klørne dine på tepper? 

Anonymkode: 41830...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er ikke en katt derfor kan du heller ikke si at du føler deg som en fordi du vet ikke hvordan det føles eller hva det vil si å faktisk være en katt.

Dusjer eller bader du aldri feks? Sleiker du deg selv for å vaske deg?

Ville du sagt det til en mann som føler seg som en kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Kjønn er ikke en følelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja for det er akkurat det samme 😌

Menn og kvinner er i samme art, det kan jo ikke sammenlignes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker du store deler av dagen på å vandre ute og lete etter dyr som mus, fugler og ekorn? Freser du når du blir irritert? Hater vann, digger å legge deg oppå ark eller tastatur? Maler du? Mjauer når du vil ha mat? Vasker du kroppen din ved å slikke deg? Hoster opp hårballer? Klorer og spisser klørne dine på tepper? 

Ok, kanskje jeg er ikke 100% katt. Men jeg liker å sitte i en vinduskarm fremfor seng. Hater å dusje!!Kan gå to uker uten dusj hvis jeg har ferie og trenger ikke å gå neon sted

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fortsettelse på ja'et mitt. Hudfarge, etnisitet (rase), alder eller andre fysiske forhold er ikke følelser, de er realiteter.

Det finnes en middelaldrende, hvit mann som mener selv han er en seks år gammel asiatisk jente. Mener du han har rett i det? Er det greit at han identifiserer seg som det?

Funker det andre veien? Kan en 12-åring identifisere seg som en 18-åring og kreve å få kjøpe øl eller ta førerkort?

Kan en pedofil hevde at han identifiserer seg som en 14-åring og dermed unngå straff for sex med mindreårige, fordi han mener han er en jevnaldrende som selv er under den seksuelle lavalder?

Kan jeg, som hvit, identifisere meg som svart? Hevde at jeg blir diskriminert og utsatt for rasisme på bakgrunn av hudfargen min? Kan jeg ta på blackface fordi det er slik jeg egentlig føler meg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja for det er akkurat det samme 😌

Menn og kvinner er i samme art, det kan jo ikke sammenlignes.

Men de sier at de føler at de er et annet kjønn. Hvordan føles å være et bestemt kjønn?Det er ikke mer logisk enn det jeg føler

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En fortsettelse på ja'et mitt. Hudfarge, etnisitet (rase), alder eller andre fysiske forhold er ikke følelser, de er realiteter.

Det finnes en middelaldrende, hvit mann som mener selv han er en seks år gammel asiatisk jente. Mener du han har rett i det? Er det greit at han identifiserer seg som det?

Funker det andre veien? Kan en 12-åring identifisere seg som en 18-åring og kreve å få kjøpe øl eller ta førerkort?

Kan en pedofil hevde at han identifiserer seg som en 14-åring og dermed unngå straff for sex med mindreårige, fordi han mener han er en jevnaldrende som selv er under den seksuelle lavalder?

Kan jeg, som hvit, identifisere meg som svart? Hevde at jeg blir diskriminert og utsatt for rasisme på bakgrunn av hudfargen min? Kan jeg ta på blackface fordi det er slik jeg egentlig føler meg?

Men hvorfor kan en mann føle seg som en kvinne og få operasjon?Er det den eneste identitet som er akseptert?Det er bare tull

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare en følelse. Noen føler at de er kvinner selv om biologisk sett er de menn. Jeg føler meg som en katt. Men samfunnet tilretelleger ikke for slike som meg slik de gjør for transer

Hva gjør at du føler deg som en katt? Hva mener du samfunnet skulle tilrettelagt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snur du rumpa mot folk hvis de stryker på deg? 

Anonymkode: af299...e9e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er noe annet å være transseksuell. Da identifiserer man seg som det motsatte kjønn, men likevel som et menneske. Det er biologisk bevist at et menneske kan ha ytre kjønnsorganer tilsvarende ei kvinne, men indre kjønnsorganer tilsvarende en mann (tror det heter morris-syndrom). Det vil si at man kan være født tvekjønnet. 

Å identifisere seg med en katt blir noe helt annet. Et menneske kan ikke være en katt. Det er umulig. At man kan føle seg som det er én ting, og det kan jeg forstå og respektere. 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Gorilla said:

Hva gjør at du føler deg som en katt? Hva mener du samfunnet skulle tilrettelagt? 

Det hadde vært lov å adoptere slike som meg, slik man adopterer hjemløse katter. Jeg vil ha et bur, leketøy og en matmor som behandler meg som en katt og passer på meg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært lov å adoptere slike som meg, slik man adopterer hjemløse katter. Jeg vil ha et bur, leketøy og en matmor som behandler meg som en katt og passer på meg

Du kan jo søke litt rundt på internet for å se om det er noen som lever slik som du kan involvere deg med? Er et helt samfunn for dem som identifiserer seg som og praktiserer det å være en baby som blir tatt vare på. De betaler andre for å komme å passe på dem som babyer. Kanskje det finnes noe tilsvarende med katter? Er større slikt marked i USA, men du kan jo søke det opp da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...