AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Vet at det er bare for sex. I utgangspunktet har jeg veidd frem og tilbake lenge nå. Egentlig bestemt meg for nei, men går han ikke ut av hodet så lurer nå på å gjøre det. For og i mot? Har hørt utrykket man angrer mer på det man ikke gjorde enn det man gjorde. Kan være dette blir helt mislykket, men..., Er jo redd for å angre og. Anonymkode: 1f306...ff1
Utforsk Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 (endret) For: Det kan være bra Mot: kanskje du ikke liker det Konklusjon: Det er gambling. up2u Endret 7. mars 2020 av Utforsk 1
Bamseklemmer Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Det er vel ikke noe å lure på hvis du er gammel nok😊 1
petterm Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Er dere jevnbyrdige? Dvs omtrent samme alder? Hvis ikke, er du gammel nok til å faktisk ta vare på deg selv? Har du møtt han fysisk, eller er du sikker på at han er den han utgir seg for å være? Hvis svaret er ja på disse spørsmålene, og du fremdeles har lyst så ser jeg ikke noe stort problem. Bare husk kondom. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 For: Du kan ha sex med menn du aldri i livet ville hatt sjans på på andre måter. Mot: Du kan føle deg ekkel etterpå om han bare har lyst til å komme seg raskt vekk fra deg etter å ha fått orgasme Anonymkode: 63397...39a 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Har du bare tenkt å treffe han en gang, eller elsker? +Sexen kan være fantastisk. Det gjør noe med deg på mange måter, selvfølelse, bekreftelse, kjærlighet? -Hvis kun den ene utvikler følelser. Hva gjør man da. Anonymkode: 8e7c5...b17 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Hvis du vil ha forhold med han: Styr unna! Hvis du synes det er fint med en ons med han og ikke blir skuffet om det ikke blir mer: Gjør det! Anonymkode: d75c9...d92 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 17 timer siden, petterm skrev: Er dere jevnbyrdige? Dvs omtrent samme alder? Hvis ikke, er du gammel nok til å faktisk ta vare på deg selv? Har du møtt han fysisk, eller er du sikker på at han er den han utgir seg for å være? Hvis svaret er ja på disse spørsmålene, og du fremdeles har lyst så ser jeg ikke noe stort problem. Bare husk kondom. Vi er i samme alder. Så kalt voksen. Ikke møtt han fysisk. Så vet jo ikke 100 % sikkert egentlig. Anonymkode: 1f306...ff1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du bare tenkt å treffe han en gang, eller elsker? +Sexen kan være fantastisk. Det gjør noe med deg på mange måter, selvfølelse, bekreftelse, kjærlighet? -Hvis kun den ene utvikler følelser. Hva gjør man da. Anonymkode: 8e7c5...b17 I utganspunktet elsker, men det ville jo vise seg etter første gang. Har tenkt tanken på det ang følelser. Anonymkode: 1f306...ff1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 19 timer siden, Utforsk skrev: For: Det kan være bra Mot: kanskje du ikke liker det Konklusjon: Det er gambling. up2u Det akkurat som du sier her. Kan gå begge veier. Anonymkode: 1f306...ff1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 Hvis dere begge er single og frie, og du har gjort litt bakgrunnssjekk på fyren, er det vel bare å kjøre på? Anonymkode: 7953f...cfb 1
Gjest Roseglose Skrevet 8. mars 2020 #12 Skrevet 8. mars 2020 Tror jeg oftere har hatt en morsom opplevelse med treff for sex, enn motsatt.
Bamseklemmer Skrevet 8. mars 2020 #13 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, Roseglose skrev: Tror jeg oftere har hatt en morsom opplevelse med treff for sex, enn motsatt. Helt enig, og i de fleste tilfellene avsløres det i samtalene før sexen...føler jeg noe annet backer jeg hellet ut🙄
Cinnamondiva Skrevet 8. mars 2020 #14 Skrevet 8. mars 2020 Synes i grunn one nighst stands opplegg ikke er noe særlig bra eller greit. Bedre å ha et forhold eller et trygt og kjærlig romantisk elsker forhold der man treffes igjen og blir trygg på hverandre. One nighst stands er blitt en ukultur i samfunnet 1
Gjest Roseglose Skrevet 8. mars 2020 #15 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Helt enig, og i de fleste tilfellene avsløres det i samtalene før sexen...føler jeg noe annet backer jeg hellet ut🙄 Ja, sånn sett er også Snapchat er godt verktøy synes jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #16 Skrevet 8. mars 2020 Trenger du å bestemme deg for om du skal ha sex med han før du treffer han? Det hadde jeg ikke gjort. Jeg hadde møtt mannen først, tatt en kaffe eller noe, dratt hjem igjen, og deretter kjent på om det hadde vært interessant med sex eller ikke. Du aner ikke hvordan kjemien vil kjennes før du møter han, så ikle lov noe før et første møte. Anonymkode: 7a957...805 1
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, Roseglose skrev: Ja, sånn sett er også Snapchat er godt verktøy synes jeg 😂 Snappen er et fint verktøy hvis man bruker den rett ja...Men jeg holder klokelig kjeft om det aller beste jeg vil gi, da er det bedre å overraske partneren positivt når vi treffes. Forventningene blir mindre og opplevelsen blir mye større, det gir også større sjans for at hun kommer tilbake😉
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 Og hva hvis du et par dager etter hyrdestunden finner ut at han har smittet deg med coronaviruset ...? De som har overlevd dette, beskriver sykdommen som et helvete. Så er det noe som definitivt kan være skjebnesvangert i disse virustider, så er det sex; er han smittet selv om han ikke har symptomer, kommer han garantert til å smitte deg. Anonymkode: 8b742...e50
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva hvis du et par dager etter hyrdestunden finner ut at han har smittet deg med coronaviruset ...? De som har overlevd dette, beskriver sykdommen som et helvete. Så er det noe som definitivt kan være skjebnesvangert i disse virustider, så er det sex; er han smittet selv om han ikke har symptomer, kommer han garantert til å smitte deg. Anonymkode: 8b742...e50 Skal jeg være ærlig har jeg ikke tenkt på det. Anonymkode: 1f306...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå