Gjest FrustrerteFruer Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Ja. Det var bare sammendrag av hva som har skjedd fram til nå... :-)
Shoegal Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 jeg så den! har sett de fleste episodene, bortsett fra de tre første, så for meg var det faktisk et par ting som ble oppklart nå gleder jeg meg til tirsdag.
Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Ja, så den og fikk med meg et par ting jeg har gått glipp av tidligere. Mannen kom med en teori som skal bli interessant å se om stemmer.
lizzy x Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 jeg hadde skikkelig gleda meg til den spesial episoden..trodde det skulle komme frem noe nytt,spennende..men til min stoore skuffelse var det jo bare sammendrag :cry: skuff på en lørdag uten noe å gjøre
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Ja, så den og fikk med meg et par ting jeg har gått glipp av tidligere. Mannen kom med en teori som skal bli interessant å se om stemmer. Jeg har også mine teorier....... Skal bli spennende! Men vips så er sesongen over, og vi må vente i månedsvis........... :-?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 Pappa og jeg ser det hver tirsdag og han har en teori... Men jeg mistenker at han har lest den som ble lagt ut på Dagbladets nettsider, hvilket jeg ikke har. Jeg er alltid så svak og sjekker sånne ting, men denne gangen skal jeg være flink og vente til jeg ser det på tv. Men pappa jukser jo i dataspill, ludo og alt, så jeg føler meg ganske sikker på at han har jukset denne gangen og
*Emma* Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har egentlig sett CSI hver tirsdag men syns NY er så dårlig. Så den "Fruer" greien på søndag så nå skal jeg begynne å følge med på det isteden. Gleder meg til i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå