AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Del Skrevet 7. mars 2020 Noen flere som har dette problemet? Jeg bruker flasken til vann daglig. Nå har jeg begynt å vaske korken og drikkekanten hver dag, men så lukter det søren meg vondt igjen allerede neste dag. Forrige termoflaske jeg hadde, en lignende en fra apoteket til en brøkdel av prisen, luktet aldri vondt. Noen som har tips?😬 Anonymkode: d5e87...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tikkamasala Skrevet 7. mars 2020 #2 Del Skrevet 7. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen flere som har dette problemet? Jeg bruker flasken til vann daglig. Nå har jeg begynt å vaske korken og drikkekanten hver dag, men så lukter det søren meg vondt igjen allerede neste dag. Forrige termoflaske jeg hadde, en lignende en fra apoteket til en brøkdel av prisen, luktet aldri vondt. Noen som har tips?😬 Anonymkode: d5e87...c1a Ja jeg også har det!!! aner ikke hvordan jeg blir kvitt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Del Skrevet 8. mars 2020 Noen som vet? Må være flere som har dette problemet 😅 Anonymkode: d5e87...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
334 Skrevet 8. mars 2020 #4 Del Skrevet 8. mars 2020 Du må vaske flaska med skikkelig varmt vann. Jeg bruker glassflasker, da det ikke lekker tvilsomme kjemikalier og gir vannet plastikk smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
334 Skrevet 8. mars 2020 #5 Del Skrevet 8. mars 2020 Kan også tilsette litt sitronsaft evt fra konsentrat så bakteriene ikke formerer seg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 8. mars 2020 #6 Del Skrevet 8. mars 2020 Har også problemet. Heller vannet ut av flasken når jeg kommer hjem fra jobb og spyler den i varmt vann. Lar flasken stå på benken uten korken på frem til jeg skal bruke den igjen dagen etter. Syns det funker. Opplever ekkel lukt dersom korken er på hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Del Skrevet 9. mars 2020 2 timer siden, 334 skrev: Du må vaske flaska med skikkelig varmt vann. Jeg bruker glassflasker, da det ikke lekker tvilsomme kjemikalier og gir vannet plastikk smak. Riktig, minst 60 graders vann. Pluss litt zalo hvis du vil. Glassflasker er best. Anonymkode: 81ea4...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå