AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Hva ville du gjort? Anonymkode: 5109e...90f
Blatter Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Ehm, ja? hvorfor skulle du evt ikke håndhilse? 5
Lacy Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Tenker det kommer litt an på hvilken region du bor i 😊 du kan jo prate med lederen din om det? Antar at lederen introduserer kollegaen første dag og vil kunne legge føringer dersom det er behov 😊
Hulderen Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Nei, siden folkehelseinstituttet nå advarer mot hilsing, så hadde ikke jeg gjort det. Jeg legger høyre hånd mot hjertet og gir et lite bukk med hodet som hilsen i stedet. 15
Stoltskeiv Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Ja! Jeg bare lever som normalt og passer ekstra på håndhygiene 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Du bør for tiden la være, men nordmenn er livredde for å stikke seg ut så du kommer antakelig til å gjøre det likevel. Anonymkode: 88475...dad 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Hadde spurt om vedkommende hadde hatt noe i mot det og at om vi skal håndhilse så vasker vi hender etterpå😅 Anonymkode: 68e0c...c68
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 Nei. Jeg får også to nyansatte på mandag og kommer til å komme de i forkjøpet før de ta hånden frem for å hilse. Kommer til å vinke/løfte hånden og smilende si at «ja ja vi får vel unngå å hilse i disse korona tider@ eller noe sånt. Anonymkode: e68b8...0bf 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #12 Skrevet 8. mars 2020 Er jo ikke noe problem, er bare å vaske hendene om man er hysterisk. Husk heller på hvor mange som IKKE vasker hender FØR lunjs, eller etter de har vært på toalettet. Det er MANGE!! Anonymkode: 60354...2c9 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #13 Skrevet 8. mars 2020 Jeg jobber i en bransje med mye klientkontakt, både nye og gamle. Vi har fått beskjed om å ikke håndhilse nå. Jeg får ikke vasket hendene med en gang heller, da vi gjerne skal snakke sammen en stund når vi møtes. Og jeg har også med meg dataen min i møtet. Jeg tenker det er noe folk forstår godt om dagen. Anonymkode: ce86b...11f 6
Pipaluk Skrevet 8. mars 2020 #14 Skrevet 8. mars 2020 Ta med deg en antibac. Hils først, deretter tilbyr du en vask.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #15 Skrevet 8. mars 2020 Jeg hadde uten tvil håndhilst. Hvorfor ikke liksom? Hadde kanskje unngått å tatt meg i ansiktet før jeg hadde vasket hendene igjen, men synes dette begynner å bli hysteri. Jobber i barnehage og har håndhilst på folk som vanlig, i tillegg til at jeg blir hostet og nyst midt opp i fjeset flere ganger daglig i tillegg til å få tørket snørr på meg mange ganger om dagen. Vasker selvsagt hendene mange ganger om dagen og bruker Antibac, men det gjorde jeg før Corona også, helt hysterisk må man ikke bli! Anonymkode: f9baf...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #16 Skrevet 8. mars 2020 Håndhils, trekk personen mot deg og host kraftig. Artig med litt spøking for å bryte isen. Anonymkode: 97060...023 3
Hulderen Skrevet 8. mars 2020 #17 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, Pipaluk skrev: Ta med deg en antibac. Hils først, deretter tilbyr du en vask. Takk gjerne, kan du sende meg litt? I byen her har Antiback vært utsolgt i et par uker alt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #18 Skrevet 8. mars 2020 For meg er det en selvfølge å ikke håndhilse i dag. Vi skal forhindre smitte i solidaritet med de som potensielt vil bøte med livet på grunn av dette viruset. Da synes jeg faktisk at vi andre overlever selv om vi ikke får håndhilst på nye kollegaer. Anonymkode: 37321...c90 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde uten tvil håndhilst. Hvorfor ikke liksom? Hadde kanskje unngått å tatt meg i ansiktet før jeg hadde vasket hendene igjen, men synes dette begynner å bli hysteri. Jobber i barnehage og har håndhilst på folk som vanlig, i tillegg til at jeg blir hostet og nyst midt opp i fjeset flere ganger daglig i tillegg til å få tørket snørr på meg mange ganger om dagen. Vasker selvsagt hendene mange ganger om dagen og bruker Antibac, men det gjorde jeg før Corona også, helt hysterisk må man ikke bli! Anonymkode: f9baf...ad3 Jeg hadde ikke hilst tilbake på deg. Fordi jeg ikke ønsker å utsette meg for smitte og tar så mange forhåndsregler som mulig. Anonymkode: 66de6...eeb 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #20 Skrevet 8. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke noe problem, er bare å vaske hendene om man er hysterisk. Husk heller på hvor mange som IKKE vasker hender FØR lunjs, eller etter de har vært på toalettet. Det er MANGE!! Anonymkode: 60354...2c9 Om man er hysterisk? Har du fulgt med i Italia? De har kun 7500 smittede og dødsrate på 5%. Sykehuskapasiteten er sprengt og folk dør fordi ingen kan hjelpe dem. Anonymkode: 4e7c9...f8f
Anbefalte innlegg