AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Har du en favorittkokebok? Del gjerne hvorfor også. Er på utkikk etter kokebøker i allslags varianter, fra middag til baking og smoothie. Anonymkode: cd605...e70
Zienna Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har mange kokebøker i bokhyllen, men i dag bruker jeg nettet for å søke etter oppskrifter. Det finnes så mange som blogger og skriver om mat. Har alltid vært interessert i matlaging. Min første kokebok het "Den rutede kokeboken". En annen, som jeg lærte mye av, het "Mat på norsk".
Cleopatra70 Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Vegetarkokeboken av Inga Britta Sundquist. Den er en "bibel" innen vegansk og vegetarisk mat. Enkle oppskrifter med no-nonsens beskrivelse. Ingrediensene er lette å få tak i, det finnes forslag til menyer, forslag til hvordan man setter sammen et måltid osv. Det er en grunnbok som er super når man går over til vegetarisk/vegansk.
Inwe Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 De to som blir mest brukt her er vegansk husmanskost og en skikkelig digg kokebok 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå