AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Vi har (dessverre) veldig mørke gulv i de fleste rom. Svarte/mørkegrå fliser og/eller mørkebrun laminat. Vi male over de hvite veggene, helst i mørke nyanser av grønt eller plomme, men da blir det så veldig mørkt, eller?🤷🏼♀️ Anonymkode: 80378...867
Zienna Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Alt passer til mørke gulv. Både grønt og plomme er nydelig mot grått også. Nettopp derfor er mørke gulv på vei inn igjen nå, etter mange år med hvite vegger og lyse gulv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 14 timer siden, Zienna skrev: Alt passer til mørke gulv. Både grønt og plomme er nydelig mot grått også. Nettopp derfor er mørke gulv på vei inn igjen nå, etter mange år med hvite vegger og lyse gulv. Det visste jeg ikke! Liker godt mørke vegger, men tenker det blir mye når gulvene er så mørke også. Hva tenker du er finest til mørkebrune gulv? Når jeg sjekker Jotun for inspirasjon ser jeg flest lyse gulv Anonymkode: 80378...867
Zienna Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Det er mye som spiller inn når det gjelder fargevalg. Hvor mye naturlig lys som kommer inn, farge på tak/lister/dører, stilen (møbler, tepper osv), farger på tilstøtende rom m.m. Skriv en e-post til Jotun og legg ved bilder. De har en egen side hvor du får råd. Jeg gjorde, og fikk svar etter to dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå