AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #21 Skrevet 10. mars 2020 Jeg sender en kort sms på forhånd hvis mitt barn forteller om planer om overnatting, for bekreftelse. Anonymkode: 65414...e44
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #22 Skrevet 10. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det er rundt den alderen vi sluttet å avtale med foreldre. Vi bor et stykke fra sentrum, så det hender våre barn har tatt med seg overnattingsutstyr i tilfelle det blir aktuelt, og når dette barnet allerede var spurt, ville jeg gått ut ifra at det var sannsynlig at det passet, så jeg kunne funnet på å sende med overnattingsutstyr. Men jeg hadde selvfølgelig hentet barnet igjen om det hadde sagt ifra at det ikke passet for dere likevel. Eller om dere hadde sagt det. Ellers ser vi ikke mye til ungene som har overnattingsbesøk, og i alle fall ikke ungdommene, så det hadde ikke vært mange bilder å sende for vår del. Vi bare passer på at det ikke blir for mye skjerm, at de ikke bråker for mye når søsken skal legge seg og at de minste legger seg i sjebelig tid. Anonymkode: fe20b...eef Nei. Det er forsatt mindreårige og mye kan går galt. Du som voksen kan plutselig står ansvarlig for alt mulig som går galt. Uten at du faktisk har klar avtale med foreldrene. Det går ikke at en tolvåring sover hvor som helst om natten uten foreldre involvert Det er barnevernssak Anonymkode: 671d7...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå