AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Del Skrevet 7. mars 2020 Jeg forstår helsepersonell, men er det det samme for oss andre? Jeg har aldri likt å håndhilse, men i mange situasjoner virker det jo veldig rart å ikke gjøre det. Er det noe problem å ta fram hånden og tilby antibak etterpå? Jeg skal i dåp på lørdag. Bør jeg unngå å håndhilse på inngiftet familie jeg aldri har truffet før? Anonymkode: 8f41f...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mars 2020 #2 Del Skrevet 7. mars 2020 Fram med albuen, og så sier du "korona! ". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Del Skrevet 7. mars 2020 30 minutter siden, stan skrev: Fram med albuen, og så sier du "korona! ". 😅 Anonymkode: 8f41f...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Del Skrevet 7. mars 2020 Se folk i øynene, smil og bukk. Det holder vel i disse tider. Anonymkode: 26e5d...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Del Skrevet 7. mars 2020 Det hadde vært en god ting om håndhilsing kunne utgå helt. Alltid mislikt det, spesielt i forkjølelsessesongen. Man vasker hendene, setter seg til bords, så kommer noen som skal håndhilse, og man må vaske seg på nytt. Også en ekkel skikk med tanke på hvor mange som ikke en gang vasker seg etter toalettbesøk. Anonymkode: 5301b...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Del Skrevet 8. mars 2020 Hev hånden til en hilsen og si hei og smil Anonymkode: 38776...f37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Del Skrevet 8. mars 2020 2 hours ago, stan said: Fram med albuen, og så sier du "korona! ". For å skape god stemning syns jeg vi bør ta det et steg videre. Ta høyre hånd bak hodet med albuen ut, så venstre hånd bak hodet med albuen ut. Med begge hendene bak hodet vipper du underlivet frem og tilbake fire ganger, for så å rekke begge hendene over høyt hodet, klappe og rope «korona». Så avsluttes det hele med å sette seg ned på huk og hoppe froskehopp i en liten sirkel Anonymkode: ce165...027 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. mars 2020 #8 Del Skrevet 8. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For å skape god stemning syns jeg vi bør ta det et steg videre. Ta høyre hånd bak hodet med albuen ut, så venstre hånd bak hodet med albuen ut. Med begge hendene bak hodet vipper du underlivet frem og tilbake fire ganger, for så å rekke begge hendene over høyt hodet, klappe og rope «korona». Så avsluttes det hele med å sette seg ned på huk og hoppe froskehopp i en liten sirkel Anonymkode: ce165...027 Garantert stemning 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg