AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Dette er det eneste som står i min kontrakt angående oppsigelse.. «Oppsigelse i medhold til arbeidsmiljøloven paragraf 15-3, eventuelt avtalt oppsigelsestid 3 måneder etter fast ansettelse.» Hva gjelder egentlig her?? Er det 1 mnd iflg arb.miljøloven eller 3 mnd? Anonymkode: acc55...813
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 I prøvetiden har du 1 mnd, etter prøvetiden 3 mnd. Anonymkode: 5bed0...fd5
andy capp Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Jeg antar det er 1 mnd etter aml, alternativet med 3 mnd krever at det er avtalt. Om det ikke står noe mer i kontrakten er det ikke avtalt.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 11 timer siden, andy capp skrev: Jeg antar det er 1 mnd etter aml, alternativet med 3 mnd krever at det er avtalt. Om det ikke står noe mer i kontrakten er det ikke avtalt. Det står ikke mer i kontrakten ang dette, så det er derfor jeg er usikker... Skal si opp, så jeg lurte på om jeg hadde 1 eller 3 mnd🙈🤷🏼♀️ Anonymkode: 4b9b2...92e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke mer i kontrakten ang dette, så det er derfor jeg er usikker... Skal si opp, så jeg lurte på om jeg hadde 1 eller 3 mnd🙈🤷🏼♀️ Anonymkode: 4b9b2...92e Etter prøvetiden er det 3mnd, så står jo forklart kontrakten. 6mndr er prøvetiden på, i denne perioden er det 1mnd oppsigelse. Jeg pleier alltid si opp før 6mndr Hehe, hatt mange jobber siste årene jeg ikke orker. Så da avslutter jeg alltid i mnd 4 eller 5. Anonymkode: a3260...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå