Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag skulle jeg gjøre tredje forsøk på å gå på H&M for å fornye garderoben, men etter å ha tittet i ca 10 minutter var jeg lei og gikk. 

Hva skal jeg gjøre, trenger nye klær og det er kjekt å få noe nytt, men hater shopping. 

Anonymkode: 07231...e5e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er kjedelig å gå på butikken og handle ting man trenger. Men får du kjøpt deg litt tøy nå. Varer de i kanskje 10år. Så da er det lenge til neste gang du må på butikken. 

• Liker 1
Gjest Gladama
Skrevet

Kjøp på nett, d gjør jeg 😀

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Morpheus skrev:

Ja. Det er kjedelig å gå på butikken og handle ting man trenger. Men får du kjøpt deg litt tøy nå. Varer de i kanskje 10år. Så da er det lenge til neste gang du må på butikken. 

Ja det er sant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Gladama skrev:

Kjøp på nett, d gjør jeg 😀

Prøver men syns det er vanskelig.. med størrelser og form osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler det meste på nett, veldig glad i Zalando. Der står det og hvor høy modellen er, og hvilken str. modellen har på seg. Det kan være praktisk å vite mange ganger. Så jeg har ikke mange bomkjøp fra Zalando.

Anonymkode: 101a5...e73

• Liker 2
Skrevet

Mer gøy å kjøpe på nett ja. Da kan man kikke i fred og ro, slipper kø og lettere å finne mer spesielle ting om man ønsker det.

Eneste minuset for min del er at jeg bruker mer penger da siden jeg finner mer og blir ikke lei som pleier å bli i fysisk butikk :)

• Liker 2
Skrevet

Handler på nettet, samt fant meg mann som liker å shoppe. Til meg og. :)

• Liker 1
Skrevet

Handler omtrent alt på nett. Hater å gå i butikker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men finnes det noen som kan hjelpe meg, som ikke tar all verdens betalt?

AnonymBruker
Skrevet

Dropp HM for eksempel. Bare ræl der

Anonymkode: 05f21...758

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som jobber på butikkene. Trenger du to par nye jeans så drar du på Carlings og ber om hjelp. Du trenger ett par mørke og ett par middels jeans feks. Trenger du basic t-skjorter anbefaler jeg COS, de kan kjøpes på nett. Drar du i butikkene på dagtid på hverdager har de ansatte mer tid til å hjelpe deg.

Anonymkode: 4c8b8...49c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handler det meste på nett, veldig glad i Zalando. Der står det og hvor høy modellen er, og hvilken str. modellen har på seg. Det kan være praktisk å vite mange ganger. Så jeg har ikke mange bomkjøp fra Zalando.

Anonymkode: 101a5...e73

Jeg har supermange bomkjøp fra Zalando selv om jeg alltid følger anbefalinger.  Er type 1 av 15 kjoler som passer. Men så er jeg superkresen og sikkert rar i kroppen.  Bredskuldret,  ganske bred rundt ryggen, lange bein, smal midje. Sender sikkert 90% tilbake.

Anonymkode: ba325...117

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos Lindex kan du få 1 time med personlig shopper, det kan jo kanskje hjelpe deg litt 😁

Anonymkode: 018db...1da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på andre butikker enn HM og de store kjedebutikkene ;) Jeg liker i utgangspunktet shopping, men blir sprø etter 10 minutter der inne.

Gå på dagtid hvis du har mulighet til det, da er det mye roligere. De litt mindre butikkene har også gjerne bedre service. Lurt å finne ut sånn ca hva du leter etter på forhånd (feks i dag skal jeg se på jeans, og gå på en butikk som har godt utvalg og spesialiserer seg på det), og lov deg selv en kaffe eller noe godt når du har gjort det. 

Anonymkode: 1bd64...e8b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...