AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Er det hyggelig der? Anonymkode: 87d72...526
Kniv & gaffel Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 (endret) Det kan være mye mygg om sommeren, men det er få traktorer. Da må du bokstavelig talt lengre ut på landet. Man bør forøvrig være oppmerksom på kanarifugler. De kan til tider være plagsomme. Endret 7. mars 2020 av Kniv & gaffel 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Kommer an på om du mener Lillestrøm by eller Lillestrøm kommune.. Anonymkode: 6cf7d...b79 2
Kniv & gaffel Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på om du mener Lillestrøm by eller Lillestrøm kommune.. Anonymkode: 6cf7d...b79 Godt poeng! Jeg tenkte på byen, og der er det ikke mange traktorer. Det er jo bare drøyt to måneder siden Lillestrøm også ble navnet på kommunen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 du finner folk med ljå overalt der. disse går da stadig på jakt etter sånne blå smurfer fra Oslo øst Anonymkode: 5163f...58b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Den må du lengre ut på landet med 😂 Anonymkode: 05bc0...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Bor i Lillestrøm by. Lite med traktorer og ljå. Mugg derimot, er det en del av 🙂 Anonymkode: b7892...779
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bor i Lillestrøm by. Lite med traktorer og ljå. Mugg derimot, er det en del av 🙂 Anonymkode: b7892...779 Eller mygg 🙂 Anonymkode: b7892...779 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 Så ufattelig kjedelig plass. Bodde der i 2 år før jeg flyttet til Fredrikstad og takk gode Gud for det.... Fredrikstad er den fineste byen jeg noen gang har bodd i. Ingenting i Norge kan måle seg med denne byen. Dra dit en godværsdsdag å test byen på dagtid og kveld / natt. Da forstår dere hva jeg mener. PS! Er opprinnelig fra Oslo og har stort sett bodd i hele Norge pga jobben... Flytter ALDRI fra Fredrikstad. Never. Anonymkode: 32c28...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ufattelig kjedelig plass. Bodde der i 2 år før jeg flyttet til Fredrikstad og takk gode Gud for det.... Fredrikstad er den fineste byen jeg noen gang har bodd i. Ingenting i Norge kan måle seg med denne byen. Dra dit en godværsdsdag å test byen på dagtid og kveld / natt. Da forstår dere hva jeg mener. PS! Er opprinnelig fra Oslo og har stort sett bodd i hele Norge pga jobben... Flytter ALDRI fra Fredrikstad. Never. Anonymkode: 32c28...6fe Bra for deg! ang myggestrøm; er mygg om sommeren, kan ikke fordra de! Ellers er det helt topp å bo her med barn. Trygt og fint. Mye utbygging, blir nok en slags «drabantby» til Oslo om noen år. Anonymkode: 3e841...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra for deg! ang myggestrøm; er mygg om sommeren, kan ikke fordra de! Ellers er det helt topp å bo her med barn. Trygt og fint. Mye utbygging, blir nok en slags «drabantby» til Oslo om noen år. Anonymkode: 3e841...0cd 0 mygg i Fredrikstad. Sol sjø og sommer samt kåret til Norges mest attrakvive by og en av Nordens fineste skjærgård og byen i Norge med flest soldager i året sammen med Sarpsborg. Ganske innafor 😎😉 Anonymkode: 32c28...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #12 Skrevet 8. mars 2020 Haha, mygg, så random. Nær elva da? Jeg har bodd i et boligfelt ved Frogner/Skedsmokorset som nå er del av Lillestrøm. Var ikke mye mygg der. Vurderer flytte til Skjetten, virker barnevennlig! Anonymkode: 41a2a...a5d
abc123detvardet Skrevet 8. mars 2020 #13 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 0 mygg i Fredrikstad Funny guy "På 1800-tallet var det et malariautbrudd blant innsatte som satt fengslet i Fredrikstad. Nå har forskere funnet ut at malariamygg fremdeles lever i byen."
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #14 Skrevet 8. mars 2020 Bor på Strømmen og trives godt. God skole, hyggelige mennesker, kort vei til Oslo og det går alltid et tog. Mindre mygg på Strømmen enn nede ved elva og Anonymkode: 1d8f7...27d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #15 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 0 mygg i Fredrikstad. Sol sjø og sommer samt kåret til Norges mest attrakvive by og en av Nordens fineste skjærgård og byen i Norge med flest soldager i året sammen med Sarpsborg. Ganske innafor 😎😉 Anonymkode: 32c28...6fe Vi har da mygg vi som alle andre. Men noen ekstreme mengder er det ikke. Men, og et stort men, vi har den j**** tuneflua i tre uker hver sommer. Noen år kan man ikke gå ut engang på de tre ukene uten å bli spist opp og blodet renner. Hater de j**** så ekstremt! Anonymkode: 1960b...dd5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #16 Skrevet 8. mars 2020 Mye mygg ja. Og en annen ting. Vi så på boliger der omkring, så på rekkehus i et hyggelig sameie/borettslag fra 90 tallet, mange barnefamilier, så langt alt er fint. Men, vi ble skremte av holdningene til folk der, vedtak om forbudt med elbil lading (!) i egen garasje. Synes det sier litt om hva slags mennesker som bor der. Ja, diesel og traktor og frp for livet, liksom. Anonymkode: eeba5...455
Kniv & gaffel Skrevet 8. mars 2020 #17 Skrevet 8. mars 2020 (endret) Jeg flytta for noen år fra ei lita innlandsbygd i Agder til et sted i nærheten av Lillestrøm. For meg som virkelig var vant med traktorer og landbruk, var det komisk når folk kalte Lillestrøm for bygd og folka der for bønder. For meg som var vant med et sentrum bestående av to matbutikker, en blomsterbutikk og en bensinstasjon, føltes Lillestrøm som en storby. Endret 8. mars 2020 av Kniv & gaffel Skrivefeil - bønder, ikke bønner 😁 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #18 Skrevet 8. mars 2020 Det er vittig at det fortsatt finnes folk som anser Oslo, eller noen av norges byer, som storbyer. Selv fra midt i Oslo sentrum så tar det maks en halvtime med bil før man er midt ute på bondelandet med både kuer og traktorer. Anonymkode: dd985...732
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Skrevet 8. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Mye mygg ja. Og en annen ting. Vi så på boliger der omkring, så på rekkehus i et hyggelig sameie/borettslag fra 90 tallet, mange barnefamilier, så langt alt er fint. Men, vi ble skremte av holdningene til folk der, vedtak om forbudt med elbil lading (!) i egen garasje. Synes det sier litt om hva slags mennesker som bor der. Ja, diesel og traktor og frp for livet, liksom. Anonymkode: eeba5...455 Jeg bor i Oslo i venstresideland og vi har samme forbud i brl pga fare for overbelastning av el-nettet som ikke ble laget for el-bil lading. De jobber forøvrig med å oppdatere dette. Anonymkode: 41a2a...a5d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #20 Skrevet 8. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye mygg ja. Og en annen ting. Vi så på boliger der omkring, så på rekkehus i et hyggelig sameie/borettslag fra 90 tallet, mange barnefamilier, så langt alt er fint. Men, vi ble skremte av holdningene til folk der, vedtak om forbudt med elbil lading (!) i egen garasje. Synes det sier litt om hva slags mennesker som bor der. Ja, diesel og traktor og frp for livet, liksom. Anonymkode: eeba5...455 Jeg bor i Lillestrøm by og det er ikke akkurat mange rekkehusområder og her er det egne el-bil ladere i garasjene... Kanskje det er veldig lenge siden du var her?! Anonymkode: b7892...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå