Gå til innhold

Hvordan lukter det i damegarderoben?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tidligere påpekt at en herregarderobe ikke er et særlig vakkert syn med rumpehår blek hud. Garderoben på SATS senteret hvor jeg trener blir vasket hver dag - likevel lukter det sau og våt hund der om kvelden.

Spørsmålet er selvsagt hvordan tilstander er i damegarderoben. Kan virkelig små, søte jenter få en garderobe til å stinke fjøs slik som gutta kan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Gud, nå er jeg glad jeg ikke trener!

Gjest Stine*
Skrevet

I damegarderoben på SATS spektrum i Oslo der jeg trener, har jeg ikke lagt merke til spesiell fjøslukt :ler: Lukter kanskje litt sure sokker og svette innimellom, men stort sett synes jeg det lukter en salig blanding av såpe, shampoo, deodorant, parfyme, bodylotion, sminke etc.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så vidt jeg kan huske, lukter det bortimot ingenting, annet enn av og til litt for mye parfyme eller hårspray.

Gjest Anonymous
Skrevet

Der jeg trener lukter det for det meste parfyme og shampo. :)

Skrevet

Parfyme og hårspray lukter det i damegarderober. Jeg fatter ikke hvordan menn med normal hygiene kan lage så mye stink, men jeg vet jo at de er sånn. Kanskje dere har noe rart i svetten deres som biter seg fast i treningstøy og sko og aldri forsvinner?

Gjest Gjesta
Skrevet

På Spicheren stinker det overparfymert(,billig) shampoo, hvertfall i svømmegarderoben ;)

Skrevet

Må bare si at studentgarderoben (for damer) på sykehuset der jeg har hatt praksis i år, stinker sure gymsokker. Og der er det ingen som har trent en gang... Så: ja, det er tydeligvis mulig, selv for "søte små jenter", å lage en inni helsikes odør.

(men jeg slipper å se hårete rompeballer :hoho: )

Skrevet
Så vidt jeg kan huske, lukter det bortimot ingenting, annet enn av og til litt for mye parfyme eller hårspray.

Jepp, slik er det på mitt trenings-senter også!

Gjest Virvel
Skrevet

Hvis det lukter noe som helst i garderoben på treningssenteret jeg bruker, er det bare godlukter som såpe og bodylotion. Men - doen stinker. Det er et eller annet galt med den, for det lukter kloakk der inne. Slik er doen i garderoben på skolen også, forresten. Fatter ikke at det ikke blir fikset, den har vært sånn siden jeg begynte der i 2003.

Skrevet

Sånn der jeg trener også. Garderoben er strøken, også odørmessig mens doen lukter et eller annet besynderlig.

Lukter ikke kloakk heller... Surt lukter det. Sånn gamle, svette gymsko som aldri har blitt tørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...